Mô tả công việc
Handle guest check-in including the processing of their reservations and rooming at the unit level.
Handle all guest requests during their stay. Act in a pleasant, courteous and cheerful way.
Handle all front desk cashiering duties. Must be prepared to work shifts.
Organise and implement guest programs/plans that anticipate and meet guest needs and interest.
Handle conduct of site inspections as required.
Act as a link between departments on operations and sales processes.
Support sales and marketing by providing relevant information including customer feedback and sales leads.
Manage individual portfolio assigned to maximize guest satisfaction.
Contribute to increase customer satisfaction level and the ratio of compliments against complaints.
Contribute to receive guest feedback forms to meet 20% of all departures.
Quyền lợi được hưởng
International and professional working environment
• Social insurance, unemployment insurance, health insurance
• Attractive salary and annual bonus
Yêu cầu công việc
• College graduate & above, preferably with major in Hospitality or related professional area.
• Ability to work independently, teamwork spirit, self-motivation & enthusiastic
• Good customer service skills, outgoing & friendly
• Well-groomed & paying attention to details, good work ethics
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - Tòa nhà Fraser Suites Hanoi, 51 Xuân Diệu, Quảng An, Tây Hồ, Hà Nội
Để đáp ứng nhu cầu ngày càng cao của khách hàng, ngày 5/5/2009, Công ty TNHH TASCOM VIỆT NAM đã chính thức thành lập. Lĩnh vực chính của chúng tôi là sản xuất và thương mại các thiết bị về điện.
Năm 2018, nhằm đáp ứng được sự phát triển của xã hội, nhu cầu tăng cao trong ngành điện và năng lượng, công ty chúng tôi đã có sự chuyển mình, tái cấu trúc lại trở thành một công ty mới chú trọng vào giải pháp năng lượng.