Roles and responsbilities:
• Be assigned tasks by the team leader and ensure understanding of tasks, deadlines, content and presentation of work results and related responsibilities in the process of the work;
• Perform specific staff scheduling tasks under guidance and supervison of the Team leader, including but not limited to: (1) receive requests from engagement teams on staff booking to engagements (2) arrange/communicate with staff/managers on staff booking; (3) tracking staff booking on systems; (4) produce different scheduling reports/analysis on resources utlisation for management team; (5) support functions with other resources-related activities.
• Ensure all Code of Conduct, Ethics, Independence and Security requirements are fully complied. Ensure the confidentiality of the documents and working papers of clients during work process
Learning and Development:
• On-the-job training by the team leader through direct interaction on assigned tasks related to scheudling
• Self develop through self-paced learning via Deloitte Learning Platforms and Deloitte resources.
• Continually develop self to meet with the requirements of the Global Talent Standards (GTS) for associate level. Conduct the capability assessment against the GTS annually to have action plans for self development.
Reports and Communication
• Regularly report on the progress of the work to meet the requirements of the proper and effective staff schedule and the deadline;
• Update and get consultation with the team leader when facing dificulties during course of work implementation.
• Response timely to team leader/the staff requester. Stay connected with the team via different communication channels of the Firm, whether working online or offline.• University degree with preferable major in English Language, Business or Finance, Human Resources Management, Economics.
• Strong communication skill, problem-solving skill, ability to work both in a team and independently
• Attention to details, self-management, and supervisory skills
• Proficiency in spoken and written English.
• PC literate and proficient with Windows, Word, Excel, and PowerPointThưởng
Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Healthcare
Máy tính xách tay
Laptop
Bánh gạo Nhật ICHI là sản phẩm độc quyền thuộc Công Ty Cổ Phần Thiên Hà Kameda, được thành lập ngày 19/6/2013 bởi sự hợp tác, liên doanh giữa doanh nghiệp Việt Nam là Công Ty Cổ Phần Thiên Hà Corp và Công Ty Nhật Bản Kameda Seika Co., LTD (thương hiệu bánh gạo có doanh thu số 1 Nhật Bản).
Với số lượng CBCNV 300 người cùng đội ngũ lãnh đạo chuyên nghiệp, sau một khoảng thời gian hình thành và phát triển, Thiên Hà Kameda đã tạo được tiếng vang lớn trên thị trường Việt Nam với sản phẩm bánh gạo giòn ngon chuẩn Nhật, được người tiêu dùng đón nhận và yêu thích. Từ một nhà máy đầu tiên tại miền Bắc (Hưng Yên), Thiên Hà Kameda tiếp tục mở rộng quy mô sản xuất tại miền Trung và miền Nam bằng việc thành lập 2 nhà máy tại Thừa Thiên Huế (năm 2015) và Đồng Tháp (năm 2016). Hiện tại, việc sản xuất được tiến hành tại cả 3 nhà máy.
Với mong muốn mang đến cho người Việt sản phẩm bánh gạo chất lượng chuẩn Nhật Bản nhưng vẫn phù hợp với khẩu vị Việt Nam, Thiên Hà Kameda luôn chú trọng từng khâu trong quy trình sản xuất, không ngừng cải tiến để mang đến cho người sử dụng những hương vị độc đáo trong từng chiếc bánh giòn tan.
Hiện tại, ICHI là một trong những thương hiệu bánh gạo bán chạy nhất tại thị trường Việt Nam. Trong đó, sản phẩm ghi dấu ấn và được yêu thích nhất là bánh gạo Nhật vị nước tương Shouyu mật ong. Với sự kết hợp của những nguyên liệu thượng hạng: gạo Japonica thơm lừng, nước tương Shouyu đặc trưng của Nhật Bản và vị ngọt dịu của mật ong, từng chiếc bánh cho người dùng trải nghiệm ẩm thực độc đáo, thơm ngon, giòn tan bất ngờ.
Giữ trọn chất lượng Nhật Bản trong từng chiếc bánh, không ngừng mang đến những hương vị và trải nghiệm mới lạ, bánh gạo Nhật ICHI (có nghĩa là số 1 trong tiếng Nhật), đúng như tên gọi, tiếp tục sẽ là cái tên người dùng nhớ đến đầu tiên khi nghĩ đến món bánh gạo Nhật thơm ngon.