- Communication management:
- Develop holistic approach and action plan to enhance overall SPX brand image and maintain high brand consistency across all channels (from online to offline)
- Establish clear communication strategy and execution plan for cross-functional & business projects/ initiatives such as: riders/ drivers activities, feature launching, new policy roll-out to related parties
- Create and maintain smooth communication flow among internal SPX: right information to be delivered to right persons, and at the right time
- Social Media:
- Build up strong social community to increase brand awareness for SPX on social and connect with riders/ drivers to improve their engagement/ commitment with the company
- Social seeding to mitigate seller and rider sentiment towards SPX
- Crisis Management:
- Manage overall social sentiment towards SPX and work with PR/ risk management/ legal on crisis management if needed
- Minimize noise levels & escalation on social media as well as work with PR/ ER to align key message in case of crisis handling
- Online & Offline Visibility Management:
- Manage visibilities on website & rider app, consolidate requests from different stakeholders
- Manage POSM/ Offline materials requests form stakeholders and design to maintain brand consistency
- Leadership:
- Lead, manage and grow a team in conceptualizing, executing and optimizing marketing communication projects to drive impact: Define team’s SOW, monitor and manage project performance KPIs; escalate issues with proposed solutions promptly to management, then closely monitor on mitigation implementation
- Lead a team with diverse backgrounds ; able to provide guidance and feedback to ensure for overall team’s achievement and development
- Possess solid knowledge and experience communication strategy
- Have experience in branding strategy, brand reputation protection
- Have strong connection with brands and experience in running partnership programs
- Possess experience in event planning is a plus
- Highly meticulous and good at coordination, able to work under extreme pressure
- Willing to be hands-on with strong project management and executional abilities
- Proven leadership capabilities, driven, resilient, reliable and more importantly, someone who enjoys working in a fast-paced environment
- At least 2 years of team management experience
- At least 5 years of work experience, preferably in Marketing, Project Management or other relevant experience(s)
- Excellent command of English
Công ty CP thuốc thú y Trung Ương 5 (Fivevet) là một trong những công ty đứng đầu Việt Nam trong lĩnh vực nghiên cứu, sản xuất, kinh doanh và xuất khẩu các sản phẩm thuốc thú y, thuốc thú y thủy sản, thức ăn bổ sung, các loại vắc xin và các chế phẩm sinh học phục vụ cho việc phòng và chữa bệnh cho gia súc, gia cầm và thủy sản. Công ty có Nhà máy và văn phòng làm việc tại Thường Tín, Hà Nội.
Công ty có 14 dây chuyền sản xuất của nhà máy theo tiêu chuẩn GMP – WHO: 7 dây chuyền Non-beta (bột, cốm, mỡ, nhỏ mắt, viên, uống, tiêm), 3 dây chuyền Beta (bột, hỗn dịch tiêm, bột pha tiêm), 4 dây chuyền Vắc xin virus vô hoạt và nhược độc,trên trứng và tế bào; phòng thí nghiệm tiêu chuẩn GLP - WHO và phòng kho tiêu chuẩn GSP – WHO của Tổ chức Y tế Thế giới.
Công ty hiện đang triển khai một số đề tài nghiên cứu cấp bộ, và đặc biệt là sản phẩm quốc gia, vắc xin 4 bệnh cho gia cầm, là vắc xin 4 bệnh đầu tiên “made-in-Vietnam”.