Công ty Thương mại Cầu Giấy

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Bán hàng/ Kinh doanh
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công ty Thương mại Cầu Giấy

Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật
Nghệ thuật - Thiết kế
Lao động có tay nghề và sản xuất
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính
An ninh - Bảo vệ

Việc làm Công ty Thương mại Cầu Giấy

Cập nhật 03/09/2024 21:54
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần thương mại Cầu Giấy
Ad Operations Executive
Công ty Thương mại Cầu Giấy
43 việc làm 90 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 2, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

We are currently seeking an Ad Operations Executive to join our Ho Chi Minh City. This role will be instrumental in managing ad operations for our digital mobile content services, helping us expand globally while ensuring efficiency, effectiveness, and profitability. The ideal candidate is a strategic thinker with extensive experience in online ad management and digital performance optimization. The position offers an exciting opportunity for someone passionate about data, digital marketing, and working within a fast- paced environment.
KEY RESPONSIBILITIES:
1- Partner and Advertising Management

Manage monetization strategies and address client and partner needs to boost revenue.
Cultivate strong relationships with connectivity partners and traffic sources, ensuring integrations align with AdStart’s strategic objectives.
Drive gateway optimization and troubleshoot issues to enhance performance.

2- Campaign Strategy and Revenue Optimization

Oversee traffic distribution, cap management, and campaign adjustments to maximize revenue.
Conduct market research and competitor analysis to identify growth opportunities and refine strategies.
Collaborate with sales and tech teams to resolve operational issues and ensure optimal campaign performance.

3- Operational and Financial Oversight

Track and manage financial transactions, settlement reports, and payment processing for accuracy and compliance.
Coordinate with cross- functional teams to support smooth ad operations, enhance client satisfaction, and drive revenue growth.

REQUIREMENTS
1- Required Attributes:

Financial Acumen: Knowledge of invoicing, payments, and ROI optimization to drive financial efficiency.
Technical Aptitude: Familiarity with offer setup, testing, and troubleshooting to support effective partner integrations.
Problem- Solving Skills: Proactive in identifying and addressing issues to maintain smooth operations.
Adaptability: Thrives in a dynamic, fast- paced environment and is open to continuous learning.
Familiarity with Google Suite/ Microsoft Office (especially Excel).
Strong Organizational Skills: Capable of managing multiple tasks, partners, and reporting duties simultaneously.
Analytical Expertise: Strong analytical skills for monitoring KPIs, managing cap arrangements, and data- based decision- making.
Fluent English: Essential for effective communication with international partners and teams.

2- Nice to Have:

Familiarity with Visual Analytics Platforms (e.g. QuickSigh, Tableau)
Familiarity with Project Management Tools (e.g. Jira, Basecamp, Zoho)
Familiarity with platforms for partnership/ campaigns management (e.g. Affise, Everflow)
Hands- on Experience with DSPs and Media Buying Platforms

WHAT WE OFFER:

To work in a role that has a global scope for a company that has an international presence
An inclusive environment of friends who happen to work together
Paid annual leave and sick leave
Fun team building activities including annual company trip, parties and other benefits
An environment with high energy, flat hierarchy, positive attitude, and growth you would expect from a startup coupled with all of the security and benefits of an established company
Competitive salary and flexible work life balance

And much more

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-06 02:40:02

Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần thương mại Cầu Giấy
Công ty Thương mại Cầu Giấy Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
139 Cầu Giầy, Phường Quan Hoa, Quận Cầu Giấy, TP. Hà Nội

Công ty cổ phần thương mại Cầu Giấy được thành lập năm 1956 với tiền thân là Hợp tác xã mua bán quận 5, quận 6, Công ty Thương mại Từ Liêm và Công ty Thương mại Cầu Giấy. Thực hiện quyết định số 7580/QĐ-UB ngày 29/12/2000 của UBND Thành phố Hà Nội, Công ty đã chuyển từ doanh nghiệp Nhà nước thành Công ty cổ phần thương mại Cầu Giấy. Hiện tại Công ty đang hoạt động 3 lĩnh vực:

  • Kinh doanh bất động sản, văn phòng cho thuê
  • Tổ chức sự kiện và tiệc cưới
  • Kinh doanh bán lẻ

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1956

Mission

  • Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Những nghề phổ biến tại Công ty Thương mại Cầu Giấy

Bạn làm việc tại Công ty Thương mại Cầu Giấy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Thương mại Cầu Giấy

Công ty Thương mại Cầu Giấy

Click để đánh giá