Việc làm Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng

Cập nhật 22/08/2024 22:15
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng
Sales Executive (Chinese Speaking)Chuyên Viên Kinh Doanh (Nói Tiếng Trung)
Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 09/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hồng Bàng Hải Phòng

Mô tả công việc

- Contact appropriate individual or department (e.g., Sales, Data Administration, Accounting) as necessary to resolve guest calls, requests, or problems.
- Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling.

- Determine and give complimentary to guests as gifts for their patronage (e.g., rewards points, show tickets, gift certificates).

- Promote awareness of brand image internally and externally. Process requests for redeeming Marriott Rewards points.

- Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail.

- Enter Marriott Rewards information into appropriate software when taking guest reservations.

- Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns.

- Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing).

Yêu cầu công việc

Education and Experience

- Can communicate fluently by English (from Toeic 700) and Chinese (from HKS 3)

- High school diploma or GED; 2 years experience in the sales and marketing, guest services, front desk, or related professional area.

- Or 2-year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major; no work experience required.

Quyền lợi được hưởng

  • 2 month probationary period, receive full salary & service fee bonus & participate in social insurance
  • 05 working days according to regulations
    02 days off per week.
  • PVI comprehensive health insurance.
  • Uniforms and shift meals are provided by the Hotel
    Free parking for motorbikes and cars.
  • Rates for group employees are applied when using services at the hotel.
  • Creative and friendly working environment.
  • Domestic and international training courses.
  • Vacation/annual leave
    Periodic health examination.
  • Career development opportunities at Sheraton hotel chain and Marriott International.
Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ Phần Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng
Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
số 25, Lê Đại Hành, phường Lê Đại Hành, quận Hai Bà Trưng

Công ty CP Thương mại Dịch vụ Tổng hợp Hai Bà Trưng chính thức đi vào hoạt động từ ngày 10/07/1992. Công ty có trụ sở đặt tại địa chỉ số 25, Lê Đại Hành, phường Lê Đại Hành, quận Hai Bà Trưng, TP. Hà Nội. 

Lĩnh vực kinh doanh

- Sản xuất buôn bán hàng hoá tiêu dùng, tư liệu sản xuất, hàng thủ công mỹ nghệ, vật liệu xây dựng, hàng nông lâm sản, thực phẩm, hàng công nghiệp.

- Kinh doanh xuất nhập khẩu hàng hoá tiêu dùng, vật tư, nguyên liệu, thiết bị sản xuất, hàng thủ công mỹ nghệ,

- Liên doanh liên kết làm đại lý, uỷ thác giới thiệu hàng hoá cho các thành phần kinh tế trong và ngoài nước.

- Dịch vụ du lịch, lữ hành visa, cho thuê nhà. Dịch vụ về ăn uống, văn hoá, sách báo, băng nhạc...

- Mua bán cổ phiếu.

Những nghề phổ biến tại Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng

Bạn làm việc tại Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng

Thương Mại Dịch Vụ Tổng Hợp Hai Bà Trưng

Click để đánh giá