- The job holder is responsible for utilizing the Bank’s digital solutions to orchestrate campaign journey and personalize customer’s digital experiences.
- The job holder is responsible for developing analytics dashboards to monitor performance, success and test opportunities of campaigns.
- The job holder strengthens audience engagement, digital platform traffic and revenue by exploiting various digital channels and analytics.
Campaign journey orchestration and personalize customer’s digital experiences
- Refine, configure, schedule, and launch owned multi-channel campaigns based on requester’s requirements.
- Create, configure, and launch A/B tests, multivariate tests, and personalized experiences
- Monitor campaign performance metrics such as deliverability, open rates, click-through rates, and conversions to provide insights and recommendations to optimize campaign effectiveness.
- Maintain detailed documentation for test setups, methodologies, and outcomes to deliver comprehensive reports highlighting key metrics, insights, and recommendations.
Performance Analytics
- Track website traffic flow, consumer patterns and response rates, campaign performance, conversion rates and provide regular performance reports for business decision making.
- Measure the effectiveness of digital marketing efforts using web analytics tools and suggest solutions to boost online presence.
- Establish measurable goals, measure conversion rates, cause experiments and improve Conversion Rate.
- Identify new opportunities for testing and personalization to enhance user engagement.
Audience Management
- Develop and maintain detailed audience profiles by analyzing demographic, behavioral, and transactional data.
- Design and implement audience-specific campaigns to achieve marketing and business objectives.
- Track the performance of audience-based initiatives, develop visual and written reports to communicate key metrics, trends and provide actionable insights.
- Recommend new approaches to enhance audience engagement and data utilization.
Senior Manager, Digital Marketing Technology Stack
Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within Digital Office and relevant departments in the Bank.
Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services.
Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise
- More than 3 years of experience working in a professional Digital Marketing position or similar function. Agile/Digital Experience
- In-depth understanding of marketing departments (including marketing communications and digital marketing such as SEO and social media) and market research methods. - Experience in data analysis and use of marketing tools.
- Proficient in MS Office software, marketing software (such as Adobe Creative Suite và CRM) and SEO tools (Website Analytics, Google Adwords...).
- Knowledge of HTML, CSS and web development tools.
- SQL syntax, Logical/Conditional Operation
- Good communication and writing skills. See more ways to improve communication skills.
- Bachelor’s degree in Finance, Marketing, Data Analytics for Business or related field.
Customer Centricity
Innovation and Creativeness
Collaboration For Common Objectives
Self-development
Work Efficiency
Success Profile - Personal Attributes
- Integrity, modest
- Optimistic, Adaptable & Emotionally Controlled
- Conscientious, Resilient, Vigorous & Achieving
- Persuasive, Unconventional & Forward Thinking
Hanoi: 06 P. Quang Trung, Tran Hung Dao, Hoan Kiem, Ha Noi
Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District 1, Ho Chi Minh City
Công ty Cổ phần Thương mại và Sản xuất Bao Bì Ánh Sáng tự hào là một trong những doanh nghiệp tiên phong tại Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất và cung cấp các giải pháp bao bì chất lượng cao. Trải qua hơn một thập kỷ hình thành và phát triển, Bao Bì Ánh Sáng luôn giữ vững sứ mệnh: “Đồng hành cùng khách hàng để mang lại sự thịnh vượng thông qua các giải pháp bao bì tiên tiến và hiệu quả. Chúng tôi không chỉ giúp bảo vệ sản phẩm an toàn, tạo sự thuận tiện trong bốc xếp, vận chuyển, lưu kho, mà còn hỗ trợ khách hàng nâng cao hình ảnh thương hiệu”.
Tại Bao Bì Ánh Sáng, chúng tôi đặc biệt chú trọng xây dựng và phát triển các giá trị cốt lõi: Trách nhiệm, Tận tâm, Cam kết, Chính trực, Sáng tạo, Đồng đội và Biết ơn. Những giá trị này là kim chỉ nam cho mọi hoạt động sản xuất, kinh doanh cũng như văn hóa doanh nghiệp mà chúng tôi không ngừng vun đắp.
Với đội ngũ nhân sự giàu kinh nghiệm, luôn học hỏi và sáng tạo, Bao Bì Ánh Sáng không chỉ mang đến cho khách hàng những sản phẩm bao bì chất lượng, đáp ứng mọi nhu cầu thị trường, mà còn hướng tới phát triển bền vững và thân thiện với môi trường. Mỗi sản phẩm từ Bao Bì Ánh Sáng là sự kết tinh của tinh thần làm việc chuyên nghiệp, sự tận tâm trong từng chi tiết và cam kết về chất lượng vượt trội.