Mô tả công việc
United Overseas Bank Limited (UOB) is a leading bank in Asia with a global network of more than 500 branches and offices in 19 countries and territories in Asia Pacific, Europe and North America. In Asia, we operate through our head office in Singapore and banking subsidiaries in China, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam, as well as branches and offices. Our history spans more than 80 years. Over this time, we have been guided by our values - Honorable, Enterprising, United and Committed. This means we always strive to do what is right, build for the future, work as one team and pursue long-term success. It is how we work, consistently, be it towards the company, our colleagues or our customers.
About the Department
We design and provide products and services that empower our customers to enjoy greater banking convenience while they extract more value from their money. In particular, we are focused on promoting and developing healthy saving and investment practices across generations.
Key Responsibilities
Provides input to decisions regarding Vendor/agency selection, development of creative assets, channel testing strategy
Understands and Works with/within marketing budget, agency and Vendor relationships.
Supports leadership on assigned campaigns and tracks data to assist in acquisition forecasting and Performance reporting for campaigns○
Works collaboratively with team to achieve campaign and business goals
Supports campaign Management across existing programs, as assigned by Manager
Optimizes creative, messaging and acquisition landing pages to generate business results tied to key performance indicators.
Ensures Quality Assurance in ad copies, landing pages, and sitelinks pre and post launch
Utilizes reporting to ensure key performance indicators are Efficiently met month over month
Stays abreast of industry trends to develop ongoing subject matter expertise in the digital acquisition/online media and marketing space.
Appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating particular consideration for the firm's reputation and safeguarding UOB group, its clients and assets, by driving compliance with applicable laws, rules and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behavior, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency.
Yêu cầu công việc
1-2 years of experience hand-on running marketing or digital campaigns for a large global organization
Digital agency experience is a big plus
Bachelor's/University degree or equivalent experience
Quyền lợi được hưởng
Healthcare Plan: Healthcare Insurance Policy; Annual Health Check-Up Program
Others: Staff Housing Loan Policy (Mortgage); Tenure Policy (Long-service award); Annual Paid Leave, etc.
Công ty Cổ phần Thương mại và Sản xuất Bao Bì Ánh Sáng tự hào là một trong những doanh nghiệp tiên phong tại Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất và cung cấp các giải pháp bao bì chất lượng cao. Trải qua hơn một thập kỷ hình thành và phát triển, Bao Bì Ánh Sáng luôn giữ vững sứ mệnh: “Đồng hành cùng khách hàng để mang lại sự thịnh vượng thông qua các giải pháp bao bì tiên tiến và hiệu quả. Chúng tôi không chỉ giúp bảo vệ sản phẩm an toàn, tạo sự thuận tiện trong bốc xếp, vận chuyển, lưu kho, mà còn hỗ trợ khách hàng nâng cao hình ảnh thương hiệu”.
Tại Bao Bì Ánh Sáng, chúng tôi đặc biệt chú trọng xây dựng và phát triển các giá trị cốt lõi: Trách nhiệm, Tận tâm, Cam kết, Chính trực, Sáng tạo, Đồng đội và Biết ơn. Những giá trị này là kim chỉ nam cho mọi hoạt động sản xuất, kinh doanh cũng như văn hóa doanh nghiệp mà chúng tôi không ngừng vun đắp.
Với đội ngũ nhân sự giàu kinh nghiệm, luôn học hỏi và sáng tạo, Bao Bì Ánh Sáng không chỉ mang đến cho khách hàng những sản phẩm bao bì chất lượng, đáp ứng mọi nhu cầu thị trường, mà còn hướng tới phát triển bền vững và thân thiện với môi trường. Mỗi sản phẩm từ Bao Bì Ánh Sáng là sự kết tinh của tinh thần làm việc chuyên nghiệp, sự tận tâm trong từng chi tiết và cam kết về chất lượng vượt trội.