Các phòng ban đang tuyển dụng tại National Housing Organization

Buôn bán/ Kinh doanh
Vận tải

Việc làm National Housing Organization

Cập nhật 23/01/2025 11:55
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tổ Chức Nhà Quốc Gia National Housing Organization
Admin Manager
National Housing Organization 4.0★
1 đánh giá 16 việc làm 10 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý / Trưởng phòng
Ngày đăng tuyển: 20/09/2023
Hạn nộp hồ sơ: 05/11/2023
Hình thức: Nhân viên toàn thời gian
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Nữ
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Phú Nhuận, Hồ Chí Minh
Mô tả công việc

* Admin:
- Lead the Admin Teams of SYPM & NHO Group; to plan, supervise and control activities of the administration operations to ensure the good quality of administrative services. The team is including admin officers, receptionists, drivers, cleaners, securities, and maintenance technicians.
- Be in charge of property and facilities management to provide quality, customer-oriented and cost-effective services to meet business and operational needs. Ensure the office is safe, clean, comfortable and stocked with necessary equipment, tools.
- Be in charge of KDM and NHO office building operation and building management; supervise daily operating of the office including safety, hygiene, environment, maintenance; ensure proper maintenance of the building assets, equipment, tools and facilities
- Be in charge of planning, scheduling and organizing the company events including mini events, monthly events and annual company events, company trip, year end party, etc.
- Be in charge of arrangement for international/ domestic travels for employees and management boards including accommodation, transportation, visa, travel insurance and other logistics support.
- Be in charge of car arrangement, car maintenance, parking and related issues.
- Monitor inventory of office supplies and the purchasing of new material with attention to budgetary constraints.
- Ensure the smooth and adequate flow of information; and act as main central point of contact for internal and external stakeholders.
- Build up the relationship among admin teams and other departments, ensure the administrative support for both local and expats timely.
- Ensure operations adhere to policies and regulations. Keep abreast with all organizational changes and business developments.
- Set up all Admin procedures; develop manual, policies/process of admin work, company regulations, safety regulations and follow up the implementation.
- Process and manage companies' licenses, documents related Company license, certificate.
- Process visa, housing rental, pink book registration, car and house rental, support children’s schooling for expats; process visa/ TRC for expats’ maids when requested by the company.
- Take all necessary actions to comply the laws, regulations related to management of the office building and liaise with the Authorities on the certificate issues, including environment, fire fighting prevention, safety and hygiene, etc.
- Report timely to the superiors when requested.
- Plan the operation budget cost.
* Training:
- Develop, review and improve admin systems included guidelines, policy and procedures.
- Assess the team members skills, performance and productivity to identify areas of improvement.
- Develop training manual and implement training program for team members to improve service, develop the team and get tangible results.
* Other tasks:
- Assigned by the management board

Phúc lợi
hoạt động team building
Quà chúc mừng sinh nhật
bảo hiểm sức khỏe
Kinh nghiệm / Kỹ năng chi tiết

* Requirements
- Educational background Bachelor Degree
- Experiences Minimum 5 years ‘working experience in similar position in an international Enterprise with minimum scale of 100 employees (working in foreign company is a plus.)
* Skills required
- Good computer skills (Excel/ Words/ Power Point)
- Good management skill
- Proficient English
- Dynamic, willing to take initiative, organized and able to work under pressure to meet deadlines
- Mature and tactful in communication
- Team work and able to work independently
- Personalities
- Detailed, responsible, enthusiastic and honest
- Team-oriented with can-do attitude (warm, friendly, supportive).

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tổ Chức Nhà Quốc Gia National Housing Organization
National Housing Organization Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 44B Đường Nguyễn Văn Trỗi, Phường.15, Quận Phú Nhuận, TP. Hồ Chí Minh

Công ty tổ chức Nhà Quốc gia (N.H.O JSC.) được thành lập vào năm 2012 với mục tiêu rõ ràng: phát triển và xây dựng nhà ở tại Việt Nam để đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng về quyền sở hữu nhà giá rẻ. Chúng tôi tạo ra các giải pháp nhà ở tối ưu và bền vững với mục tiêu trở thành công ty hàng đầu với nhiều dự án chất lượng nhưng giá cả vẫn phải chăng tại Việt Nam.

Với chuyên môn, kinh nghiệm trong nước và quốc tế, chúng tôi xây dựng những ngôi nhà phù hợp với văn hóa gia đình Việt Nam đồng thời cung cấp tiêu chuẩn sống cao hơn cho cư dân.


Review National Housing Organization

4.0
1 review

07/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty chính sách phúc lợi rõ ràng, môi trường thân thiện

Những nghề phổ biến tại National Housing Organization

Bạn làm việc tại National Housing Organization? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo National Housing Organization

National Housing Organization

Click để đánh giá