Mô tả công việc
Deliver individual target:
Achieve assigned targets in terms of calls, bookings, shows and contracts by complying to the TMK script provided by the TMK management
Record the customer’s personal information accurately, including marketing information in a computer system (Hubspot).
Consistently follow up with prospect by warm calling to continuously exceed KPIs
Provide guidance for prospect when come WSE center
Enquire and capture prospects referrals as per TMK function guidelines
Identify sales opportunities efficiently and effectively present key features and
Yêu cầu công việc
Excellent communication and rapport building skills conveying a courteous and professional impression and a conversational quality to their presentations
Good pace, pitch and tone and the ability to be natural and conversational (not come across as scripted or stilted)
Strong belief that you can achieve result whatever who you are calling
Ability to pose insightful and engaging questions to understand the customer’s requirements and excellent listening skills once the prospect answers questions
Structured in the handling of information collection while engaging with prospects
Ability to show empathy to assist prospects in an efficient and friendly manner
Patient and able to handle customer rejection
Working knowledge of relevant computer programs (e.g. CRM software) and telephone systems
Persistent and results-oriented
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
of WSE products to prospects by complying to the TMK script
Ensure calls are carried out on time and without becoming distracted
Display excellent communication and rapport-building skills conveying a courteous and professional impression and a conversational quality to their presentations
Compliance with Company Policies:
Ensure strictly adhere to call center's discipline and guidelines
Ensure company policies, working procedures, and the use of systems & telephone are always adhered to
Attend training and coaching sessions that are organized for the role.
Công Ty Cổ Phần Vật Tư Thiết Bị Bách Khoa Việt Nam được sản xuất trên dây chuyền hiện đại và hệ thống quản lý chất lượng đạt tiêu chuẩn ISO 9001:2000
Chúng tôi luôn nỗ lực hết mình để tạo ra những sản phẩm và hệ thống hoạt động ổn định, bền vững. Nhằm tạo ra môi trường tốt nhất cho các khu độ thị, nhà máy, nhà xưởng, v.v… Đóng góp một phần vào công cuộc công nghiệp hóa hiện đại hóa của đất nước.
Với quan niệm nhân lực là tài sản lớn nhất của mình, chúng tôi đã đào tào được một đội ngũ cán bộ, công nhân có trình độ cao, tay nghề vững. Hàng năm chúng tôi có tổ chức các đợt tập huấn để nâng cao giá trị nhân lực của Công ty