Mô tả công việc
・Develop and create content for communication channels, including websites, blogs, social networks, and email marketing.
・Manage and optimize the social media channels and other platforms..
・Deploy and monitor activities of organizing online/offline events, webinars,...;
・Monitor, analyze and report the effectiveness of digital marketing campaigns, thereby suggesting improvements
・Perform other tasks as directed by the Board of Directors.
Yêu cầu công việc
・Can join overseas training in Malaysia and Indonesia for 2~3 months.
・Over 2 years in Digital marketing field (Google, Meta ad…)
・Japanese N3-4
・Proficient in office software and relevant work tools, capable of working independently.
・Enthusiastic, proactive, independent, and perceptive.
Quyền lợi được hưởng
・Only start up member will be able to join overseas training in Malaysia and Indonesia for 2~3 months.
・Full social insurances
・Overtime pay (if have)
・Parking fee
Công Ty Cổ Phần Vật Tư Thiết Bị Bách Khoa Việt Nam được sản xuất trên dây chuyền hiện đại và hệ thống quản lý chất lượng đạt tiêu chuẩn ISO 9001:2000
Chúng tôi luôn nỗ lực hết mình để tạo ra những sản phẩm và hệ thống hoạt động ổn định, bền vững. Nhằm tạo ra môi trường tốt nhất cho các khu độ thị, nhà máy, nhà xưởng, v.v… Đóng góp một phần vào công cuộc công nghiệp hóa hiện đại hóa của đất nước.
Với quan niệm nhân lực là tài sản lớn nhất của mình, chúng tôi đã đào tào được một đội ngũ cán bộ, công nhân có trình độ cao, tay nghề vững. Hàng năm chúng tôi có tổ chức các đợt tập huấn để nâng cao giá trị nhân lực của Công ty