Việc làm Vật Tư Thiết Bị Bách Khoa Việt Nam

Cập nhật 15/08/2024 11:49
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Vật Tư Thiết Bị Bách Khoa Việt Nam
Marketing Executive
Vật Tư Thiết Bị Bách Khoa Việt Nam
11 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 24/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Implementation and Management of Marketing Strategies

  • Implement brand and marketing strategies that align with company goals.
  • Create content strategies, including blogs, social media, and other communication platforms.
  • Plan and execute media strategies to ensure consistent brand messaging across all channels.
  • Develop detailed project plans and timelines for marketing campaigns.

2. Sales Support and Collateral Development:

  • Provide sales teams with the necessary tools and materials to support their efforts, including sales kits, product samples, and customer gifts.
  • Create and manage media kits and other promotional materials to enhance the company's visual identity.
  • Ensure all marketing materials and sales tools are up-to-date and consistent with the brand.

3. Management and Development of Communication Channels:

  • Develop and manage the company's website, ensuring it is up-to-date and optimized for search engines.
  • Oversee social media channels (Facebook, LinkedIn, etc.) to maximize engagement and reach.
  • Coordinate PR bookings and manage relations with media outlets to enhance brand visibility.
  • Monitor and analyze the performance of digital marketing campaigns across all channels.

4. Direct Marketing and Customer Interaction

  • Support to organize and participate in events, trade shows, exhibition, seminar, workshop, and other promotional activities.
  • Execute and manage distributor programs to ensure effective market penetration.
  • Execute direct marketing strategies to enhance customer engagement and satisfaction.

5. Customer Relationship Management

  • Manage and nurture leads generated from marketing campaigns and marketing channel to drive sales growth.
  • Implement marketing programs aimed at strategic partners and key customers.
  • Maintain strong relationships with existing customers, ensuring ongoing satisfaction and loyalty.
  • Conduct customer surveys and analyze feedback to improve marketing strategies and customer experiences.

Yêu Cầu Công Việc

Education

  • Bachelor’s degree in Marketing/ Business Administration or related field; 

Experience

  • 2-3 years of experience in B2B/RETAIL marketing and sales support, with a focus on strategy implementation and campaign management.
  • Experience with content creation required, familiarity with social media platforms; 
  • Strong understanding of digital marketing tools and channels, including social media, SEO, and content marketing.

Skills/ Personalities 

  • Good verbal and written communication skills.
  • Creative thinker with strong problem-solving skills and attention to detail.
  • Familiarity with graphic design tools (e.g., Adobe…) is a plus.

Địa điểm làm việc

Bình Dương
KCN Nam Tân Uyên Mở Rộng - Nam Tan Uyen Industrial Park Expansion, Đường tỉnh 747B, Tân Uyên, Bình Dương

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ Phần Vật Tư Thiết Bị Bách Khoa Việt Nam
Vật Tư Thiết Bị Bách Khoa Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:

 Công Ty Cổ Phần Vật Tư Thiết Bị Bách Khoa Việt Nam được sản xuất trên dây chuyền hiện đại và hệ thống quản lý chất lượng đạt tiêu chuẩn ISO 9001:2000

Chúng tôi luôn nỗ lực hết mình để tạo ra những sản phẩm và hệ thống hoạt động ổn định, bền vững. Nhằm tạo ra môi trường tốt nhất cho các khu độ thị, nhà máy, nhà xưởng, v.v… Đóng góp một phần vào công cuộc công nghiệp hóa hiện đại hóa của đất nước.

Với quan niệm nhân lực là tài sản lớn nhất của mình, chúng tôi đã đào tào được một đội ngũ cán bộ, công nhân có trình độ cao, tay nghề vững. Hàng năm chúng tôi có tổ chức các đợt tập huấn để nâng cao giá trị nhân lực của Công ty

 

Những nghề phổ biến tại Vật Tư Thiết Bị Bách Khoa Việt Nam

Bạn làm việc tại Vật Tư Thiết Bị Bách Khoa Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Vật Tư Thiết Bị Bách Khoa Việt Nam

Vật Tư Thiết Bị Bách Khoa Việt Nam

Click để đánh giá