Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Mô tả công việc
Key Responsibilities
Make Weekly Profit Report;
Collect client database and fulfill the Customer Relationship Management system;
Establish trust- based relationships with clients to deliver services;
Follow up and remind clients with email and/or social media platforms;
Issue Quotation & Invoice compatible with consultancies; and make service orders;
Other duties requested by the Sales Manager.
Make Monthly Customer Reports (quantity of leads & inquiries);
Actively reach out to new customers & extend clients list from various sources outside of the company;
Provide instructions for payment and inform any service fee/ policy updates to the clients;
Provide consultancies and solutions compatible with clients’ needs;
Provide support and resolve issues arising between customers and stakeholders involved with Orders;
Process potential clients’ inquiries (Leads) assigned from Admin;
Schedule
Night Shift
Night Shift & Day Shift (Flexible)
The detailed working hours will be discussed during the interview.
Key Requirements
Excellent oral and written English communication skills, including negotiation and presentation skills
Bachelor&039;s degree in Business English, Foreign Trade, Linguistics, Economics, or any related fields
Detailed- oriented, strong organizational and time management skills
Proficiency in Microsoft Office and other travel management software
Knowledge And Skills
Document preparation and management skills
Ability to work independently and take initiative
Experience in the travel industry and working with foreigners are big pluses
Dynamic, creative, experience working under pressure with multiple tasks
At least 1 years of experience
Excellent follow- up in the process, follow- through, and willingness to support and help others
Persuasive, active listening, good communication, and building business relationships
Experience resolving customer satisfaction issues
Quyền lợi
Competitive base salary with earnings through our commission and bonus schemes
Dynamic and international working environment
A Personal Development Plan and continued training and development
Cập nhật gần nhất lúc: 2025-06-12 19:45:03
Review BIN CORPORATION GROUP JSC
Review Highlights
Cập nhật 06/02/2025
Ưu điểm
- Không gian làm việc sạch sẽ thoáng mát (85 reviews)
- Môi trường làm việc tốt, trẻ trung, đồng nghiệp vui vẻ, hòa đồng (173 reviews)
-
Nhân viên được cấp các thiết bị để phục vụ cho công việc của mình (135 reviews)
- Thích hợp cho sinh viên mới ra trường (110 reviews)
- Học nhiều công nghệ mới của nước ngoài (127 reviews)
Nhược điểm
- Mức lương chưa cao, xét tăng lương thấp (187 reviews)
- Khâu quản lý còn yếu kém, chuyên môn kém, cứng nhắc, bảo thủ (195 reviews)
- Chính sách OT chưa thỏa đáng (81 reviews)
- Khó xin nghỉ phép hoặc không được duyệt ngày phép (139 reviews)
- Quy định khá khắt khe về đồng phục (chỉ được mặc quần Tây), giờ làm việc (Trễ 10p mất nửa ngày lương) (228 reviews)
- Thay đổi yêu cầu liên tục khi làm dự án (124 reviews)
quy trình tuyển dụng không chuyên nghiệp với ứng viên
Review Bin Corporation
Công ty tệ, manager bị "ngáo" quyền lực