Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Compensation & Benefits:
In charge the C&B of all staff including but not limited to Payroll & other allowances, compulsory Insurances, PIT, employee attendance record and leaves … consistent with the company policies and Vietnam laws.
Policies & procedures:
Update and review existing HR policies and procedures to ensure it aligned with the company’s culture, strategy, objectives, standards, and comply with the laws.
Recruitment:
To liaise with department heads and plan for the manpower requirements of the company.
To propose the recruitment solutions.
Review job advertisements prior to posting, screen CVs, conduct telephone screenings, coordinate interviewer, participate in interviewing candidates to fill vacant positions.
Employment process:
Manage procedures & paperwork relating to offer letters, employment contracts & other required documents for employees.
Update & maintain employee data.
Training:
To prepare the yearly general training plan & budget.
To organize the training courses using internal (SP Setia/HQ) and external resources in accordance with business needs.
Company events:
Plan and organize company meetings and events (such as Team building, Annual dinner, Staff birthday…)
Other assignments:
Assist and perform any other duties as assigned from time to time.
Yêu Cầu Công Việc
Minimum Qualifications:
University degree in Administration - Human Resources, Human Resources Management, Law, or related fields.
At least 7 years of experience in HR field.
Behavioral Skills:
Good at English
Good communication skills.
In-depth knowledge of labor law, insurance law, personal income tax law and HR best practices.
Negotiation, and presentation skills.
Interpersonal skill
Detail-oriented, honest and proactive.
Time management skills.
Be able to work under highly pressure.
Team work.
Technical Skills:
Competent computer skills including MS office, Good in use the software: HTKK, VNPT-Insurances.
Internet skills including use of E-mails, MS team.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nữ
- Thời gian thử việc: 2 tháng
- Độ tuổi: 30 - 35
- Thời gian làm việc: 8:15-17:15, Thứ 2-Thứ 6
- Phúc lợi:
Xe đưa rước.
Cơm trưa.
Bảo hiểm 24h. - Ngày nghỉ: Theo quy định của Pháp luật.
- Lương: Cạnh tranh
KSFinance được biết đến trên thị trường là một doanh nghiệp giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực Đầu tư và Phát triển bất động sản, Công nghệ Tài chính với các hoạt động: Xác lập và phát triển hệ thống Trung tâm tài chính 4.0; Hệ sinh thái tài chính số; Tư vấn giải pháp công nghệ tài chính và hợp tác đầu tư.
KSFINANCE - CHINH PHỤC THỊ TRƯỜNG TOÀN CẦU BẰNG TRÍ TUỆ VÀ SỨC MẠNH CÔNG NGHỆ