Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Consumer Insight Manager
Việt Phát Group
4 việc làm
3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
30/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/12/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
3 - 4 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Who we are
Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.
Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.
At Suntory PepsiCo, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.
Job Summary
Job Responsibilities
actions. Leverage all data sources including Nielsen Retail Audit, Internal data, Brand health tracking (if
relevant), integrating with market visit or observation or interation with relevant functions - trade, planing,
RGM,...
Skills And Experience
Suntory is a global leader in consumer-packaged goods, renowned for producing and distributing a uniquely diverse portfolio of beverages, premium spirits, beer, wine, and wellness products throughout the world. With a history dating back to 1899, we are driven by a profound purpose: to inspire the brilliance of life, by creating rich experiences for people, in harmony with nature.
Suntory PepsiCo Vietnam Beverage (SPVB) is a strategic alliance between PepsiCo Inc. and Suntory Holdings Ltd. since 2013.
At Suntory PepsiCo, we are committed to creating a diverse, equitable, and inclusive workplace for all employees. We strive to provide equal opportunities for employment, development, and advancement regardless of race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation and age. We are continuously working to cultivate an environment that is free from discrimination, harassment, and bias, and we welcome all individuals to apply for roles at Suntory PepsiCo.
Job Summary
Job Responsibilities
- Manage monthly business performance monitoring and diagnosis for in-charge categories: provide
actions. Leverage all data sources including Nielsen Retail Audit, Internal data, Brand health tracking (if
relevant), integrating with market visit or observation or interation with relevant functions - trade, planing,
RGM,...
- Lead brand research agenda:
- Manage all research projects of in-charge categories (Brand health tracking, product/concept/communication test, segmentation, U&A, price study, volume forecasting, consumerportrait,...) across research methodologies.
- Drive the effectiveness of research projects via working with agencies to have cost effective research approaches, maximizing the application of research findings into business actions and leveraging the expertise/qualified resources of agencies.
- Build research plan based on AOP and discussion with business team
- Manage key strategic reports to facilitate the Tet/JBP/AOP (as key strategic business plan)
- Clarify business questions to ensure provide clear brief to research agencies
- Manage the work of respective agencies and do the integration to address defined business questions
- Provide clear I&O which imply actions forward
- Be in-charge of ad-hoc requests, analysis preparation for BOD/visitor visit where relevant to in-charge
- Join to drive CI innitiatives (CI fundamental training, data automation, consumer immersion, new
Skills And Experience
- Bachelor/ Master Degree
- From 3 Years experience in Consumer Insight.
- Research expertise, strategic thoughts, project management & leadership skills
- Good analytical skills
- Passion for consumer, customer and brands
- Insight, curious & creative
Khu vực
Việt Phát Group
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 123BT 02 – 97 Bạch Đằng
Thành lập từ năm 2008, Khởi đầu từ một Công ty dịch vụ vận tải chuyên vận tải nội địa, Việt Phát đã nhanh chóng vươn lên trở thành một trong những Công ty dẫn đầu về sản xuất, kinh doanh các nguyên liệu khoáng sản và dịch vụ vận tải nội địa Việt Nam.
Sau gần 10 năm xây dựng và phát triển, Công ty đã không ngừng đẩy mạnh phát huy lĩnh vực kinh doanh truyền thống, đồng thời mở rộng thêm nhiều mảng kinh doanh, sản xuất khác, tạo những bước đột phá để dần khẳng định vị thế của một doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam về kinh doanh, sản xuất khoáng sản, vận tải, xây dựng và dịch vụ xuất nhập khẩu.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHYT, BHTN theo Quy chế của Công ty và pháp luật Nhà Nước
- Được đóng bảo hiểm 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia các hoạt động của tổ chức Đảng, Công đoàn, Đoàn Thanh niên,..
- Được nghỉ mát, du lịch hằng năm
Lịch sử thành lập
- Năm 2008, Công ty CP Đầu tư Thương mại Xuất nhập khẩu Việt Phát được thành lập với 03 cổ đông sáng lập, tổng nhân sự khoảng 20 người và lĩnh vực kinh doanh chính chủ yếu vận tải nội địa.
- Năm 2009, Công ty đã nhanh chóng khẳng định được vị trí của mình tại khu vực phía Bắc, đã triển khai được hệ thống vận chuyển hàng rộng khắp cả nước.
- Năm 2010, Đánh dấu một bước ngoặt của Công ty với một loại sự thay đổi quan trọng với định hướng mới: Không chỉ kinh doanh về mặt dịch vụ mà còn mở rộng sang các lĩnh vực khác như kinh doanh thương mại, đầu tư, sản xuất…Trong giai đoạn này, Công ty triển khai nghiên cứu một loạt dự án Xây dựng bao gồm: Nhà máy Sản xuất Khung thép tiền chế: gia công thép định hình, phân loại và kinh doanh quặng sắt tại Cụm Công nghiệp Quỳnh phúc, X. Kim Xuyên, H. Kim Thành, T. Hải Dương. Xây dựng kho bãi, cầu cảng tại Xã Kim Lương, Huyện Kim Thành, Tỉnh Hải Dương. Mở rộng thị trường của Công ty cũng ra phạm vi toàn quốc, sản phẩm của Công ty đã có mặt hầu hết các tỉnh thành trong cả nước.
- Năm 2014, Việt Phát đã trở thành một trong những Công ty có tiếng trong lĩnh vực khoáng sản như quặng sắt, than, titan… tại Việt Nam, với Doanh thu đạt hơn 700 tỷ đồng, là đối tác cung cấp nguyên liệu cho các đơn vị như Công ty CP Thép Hòa Phát, Công ty CP Gang Thép Thái Nguyên, Công ty TNHH Thép DONGBU Việt Nam…
- Hiện nay, Việt Phát đầu tư tập trung kinh doanh vào 5 lĩnh vực hoạt động chính. Bao gồm: Khai thác khoáng sản, nhiên liệu: kim loại, phi kim, hợp kim, than đá, than bùn… Cung cấp các nguyên liệu đầu vào cho các nhà máy sản xuất lớn chưa qua quá trình tiền chế và đã qua quá trình xử lý như quặng sắt, than, titan, phôi thép,... Cung cấp các dịch vụ ủy thác nhập khẩu, vận tải hàng hóa. Cho thuê kho bãi, cầu cảng, lưu giữ hàng hóa. Đầu tư Bất động sản – Xây dựng công trình dân dụng, công trình công cộng, nhà máy, xí nghiệp.
Mission
- Mang tới cho khách hàng những sản phẩm và dịch vụ với chất lượng tốt nhất và nhanh nhất.
- Thiết lập môi trường làm việc tin tưởng và tôn trọng lẫn nhau, tạo cơ hội cho sự phát triển của mọi thành viên Việt Phát.
- Là thương hiệu hợp tác chia sẻ, tin cậy dành cho Khách hàng và Đối tác.
Những nghề phổ biến tại Việt Phát Group
Bạn làm việc tại Việt Phát Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Việt Phát Group
Click để đánh giá