The PDA Center of GHTK is looking for candidates for the position of Business Analyst with the following job description:
I. RESPONSIBILITIES
Product Business Analyst will work with different departments (Operation Department, Technology Center, Customer Service, design team, ..) to optimize products to bring more useful products, save costs, boost profits, and increase the satisfaction of both customers and internal staff:
– Create and maintain a product development roadmap including product research, market research, competitive analysis, planning, positioning, roadmap development, requirements development product launch, etc;
– Combine research on user needs, market analysis, and product requirements to reach product optimization solutions;
– Design UI, and UX for company products with design patterns, optimize interface to improve user experience;
– Draw up business documents, solution documents, and user manuals to systematize, manage business processes, and support users;
– Run UAT testing, evaluate and elicit to improve products;
– Collaborate with the Data Analytics team to have features insight and compile to make reports and identify actions that need improvement;
– Have the opportunity to work directly, and make proposals to the CEO / CTO / etc weekly to understand the requirements and views of customers to come up with solutions for the company's operation.
II. REQUIREMENTS
– Graduated from University with orientation and related work experience (business analysis, product optimization, etc);
– Strong connection and communication skills, especially in decision-making or problem-solving situations;
– Having in-depth and detailed problem analysis skills;
– Ability to multi-task, and at the same time withstand high pressure;
– Having an open-minded, process and critical thinking;
– Priority is given to candidates who know how to use software and tools for the job (figma, diagram,...);
– Able to go away on business (if required).
III. BENEFITS
- Competitive salary: 450$ - $1000/month (Negotiable, and periodically reviewed based on your capacity).
- Truly cares about you and your experience at GHTK - Rewards and Promotions are available on special occasions.
- Attractive insurance package - You will be provided with a package of premium health insurance, along with other benefits by Vietnam Labour Law: Health Insurance, Social Insurance,…
- Special and worthy welfare regimes - There are 12 days off per year, a 13th-month salary, yearly Kick-off & Team-building events with various bonding activities at the workplace.
- Amazing culture - Our working environment is young and dynamic with many promotion opportunities, creating a sustainable career path.
- Opportunity to work with the best - We hire talented and collaborative ones.
- Get maximum support to master operations knowledge with additional leadership skills to meet the job’s requirements.
- Be empowered, self-determined, and have enough space for self-development in a typical E-logistics environment.
IV. OTHER INFORMATION
- Time of work: 8:30 am – 6:00 pm. From Monday to Friday and alternate Saturdays.
- Address: GHTK Building, Pham Hung Street, Me Tri Ward, Nam Tu Liem District, Ha Noi.
V. HOW TO APPLY
- To apply for the Business Analyst position, please send us your CV to email: [email protected].
- - Subject: BA - Your Name.
Được thành lập trong bối cảnh nền kinh tế khó khăn, đặc biệt là giai đoạn thị trường bất động sản đầy biến động, tuy nhiên với bản lĩnh của một doanh nghiệp trẻ đầy tự tin, sáng tạo, Vietstarland đã phát triển nhanh chóng và không ngừng mở rộng quy mô. Đến nay, Vietstarland tự hào là đơn vị song hành, cùng Vinhomes khẳng định vị thế và đi đầu dẫn dắt thị trường bất động sản cả nước.
Sứ mệnh của chúng tôi:
Mang đến cho quý khách hàng những sản phẩm bất động sản vượt trội và những trải nghiệm hoàn toàn mới về phong cách sống hiện đại cùng hệ thống dịch vụ đẳng cấp tiêu chuẩn quốc tế. Cùng Vinhomes khẳng định vị thế và đi đầu dẫn dắt thị trường bất động sản cả nước.
Triết lý của chúng tôi:
Với phương châm “Uy tín là thương hiệu”, Vietstarland luôn đặt khách hàng là trọng tâm của sự phát triển, để đem đến sự hài lòng tối đa cho mọi quý khách hàng. Sự hài lòng của quý khách hàng chính là sự khẳng định cho giá trị thương hiệu của Vietstarland.
Ngay khi thành lập công ty, Vietstarland đã xác định rõ ràng chiến lược hoạt động và giá trị cốt lõi của công ty cũng như của đối tác Vinhomes. Chúng tôi đã xây dựng hệ thống tư vấn quản lý, kinh doanh và môi giới BĐS theo tiêu chuẩn nghiêm ngặt của từng thị trường, nhằm thúc đẩy sự hiệu quả, tính chuyên nghiệp và sáng tạo trong mọi thời điểm, luôn không ngừng nâng cao tìm hiểu và đổi mới để phù hợp với thị trường.
Nhân sự của chúng tôi:
Chúng tôi luôn coi nguồn nhân lực là yếu tố cốt lõi và là tài sản quý giá của Công ty. Bởi vậy, Vietstarland luôn chú trọng phát triển nguồn nhân lực thông qua chính sách đào tạo để mỗi thành viên đều trở thành đại diện ưu tú của Vietstarland, là hình ảnh chuyên nghiệp, tinh nhuệ với đối tác và quý khách hàng. Với tư cách là đại lý phân phối số 1 các dự án bất động sản Vinhomes, Vietstarland đang là đại lý chiến lược có quỹ hàng tốt nhất tại những dự án “đình đám” trên thị trường như: Vinhomes Riverside, Vinhomes Riverside – The Harmony , Vinhomes Thăng Long, Vinhomes Metropolis, D.Le Roi Soleil, D’. Palais de Louis, Vinhomes Green Bay, … và các dự án nghỉ dưỡng thương hiệu Vinpearl Resort & Villas tại các bãi biển đẹp nhất Việt Nam như: Vinpearl Long Beach Villas, Vinpearl Empire Condotel, Vinpearl Riverfont Condotel, Vinpearl Beachfront Condotel, Vinpearl Luxury Villas…
Hiện nay, chúng tôi đang là đại lý dẫn đầu về kết quả kinh doanh tại các dự án Vinhomes Star City (Thanh Hóa) và dự án bất động sản nghỉ dưỡng Grand World Phú Quốc… Với quỹ hàng phong phú bậc nhất hiện nay, Vietstarland đã và đang trở thành điểm đến lý tưởng cho những ai muốn khẳng định bản thân, khát vọng chinh phục những đỉnh cao mới trong lĩnh vực kinh doanh bất động sản của Vinhomes.
Đầu năm 2018: Khẳng định vị thế tiên phong và trở thành đại lý phân phối số 1 các dự án bất động sản Vinhomes. Với bản sắc văn hóa công ty sôi nổi và gắn kết, Vietstarland đã thu hút số lượng 600 nhân sự chất lượng; mở rộng tới 9 văn phòng tại Hà Nội, Thanh Hóa.
Trên chặng đường tới Vietstarland mong muốn nhận được sự hợp tác, ủng hộ và góp sức của các đối tác phân phối các dự án Vinhomes cũng như các bạn kinh doanh hoạt động trong lĩnh vực bất động sản. Vietstarland hân hạnh chào đón các quý đối tác liên hệ hợp tác phát triển cùng công ty.
Trân trọng!