- Profitable Growth: Achieve route productivity and customer service objectives within assigned area of responsibility (about 70% work load)
- Develop a formal approach to obtaining budgeted productivity savings with roles and actions assigned.
- Personally research, identify, and develop plans in the priority of greatest opportunity, and work with management to monitor activities and improvements to deliver that plan.
- Monitor progress of all assigned districts and provide assistance as needed. When appropriate, communicate with Line Managers if improvements are not happening as expected.
- Develop reports, action plans, training and Best Practice Library for all staff to help them with their improvement efforts.
- Attend meetings with senior leadership team and the supervisory team to review progress and give assistance to Line Managers.
- Training and Development (15% work load)
- Conduct One on One Discussion and Coaching with all assigned Service Supervisors to understand training, support, and development needs, and to provide insight for the improvement of productivity within assigned time frames.
- Attend and participate in meetings for Service Supervisors and Operation Manager reviewing service productivity.
- Assist Service Supervisors and Operation Managers with routing using Map Point and other available productivity routing tools.
- Develop a Branch Productivity Improvement Plan that supports the whole country plan.
- Participate and offer progress reports in Management Team meetings quarterly.
- Administration - Monitor and control administrative functions (10% workload)
- Ensure timeliness and the accuracy of all required reports to senior leadership and the integration team.
- Expenses - Control expenses to meet budget guidelines.
- Other requested tasks (about 5% workload)
- Build up and develop the company's culture with a professional image.
- Other tasks are related to this position.
Requirements
- Graduated from College/University with majors in Business Administration, Customer Service, Technical fields with the same level in foreign companies.
- Have at least 02 year experiences in the field of Hygiene control service.
- Read, write and comprehend hygiene chemicals disinfectants labels and training materials printed in English.
- Enter and exit structures and crawl spaces; climb over and on top of structures; ascend and descend stairs and ladders.
- Use OSHA mandated personal protective equipment.
- Tolerate a variety of environmental conditions, including seasonal weather, damp and/or dusty locations.
- Tolerate sitting and riding a motor vehicle for extended hours each day.
- Good working behavior.
- Able to work independently and hard working in a multi task function.
- Able to solve problems well.
- Have responsibility and ability of management.
- Skill of communication in English.
- Competitive Base Salary upon profile experience
- Healthcare & Accident Insurances coverage
- 13th month salary, rewards on Tet/ holidays, birthday..
- Global working environment with many career development opportunities
Công ty Jesco Hòa Bình Engineering (JHE) tiền thân là công ty Cổ Phần Cơ Điện Hoà Bình được thành lập vào năm 2008, công ty chuyên thi công lắp đặt trang thiết bị công trình xây dựng, hệ thống điện - điện nhẹ, hệ thống điều hòa không khí và thông gió, hệ thống phòng cháy chữa cháy, hệ thống cấp thoát nước,v.v. Jesco Hoà Bình luôn đặt chất lượng lên hàng đầu, lấy kỹ-mỹ thuật công nghệ làm trung tâm cho các hoạt động sản xuất kinh doanh cùng với chiến lược xây dựng những nền tảng cho sự phát triển lớn mạnh và bền vững của công ty.
Đặc biệt, trong năm 2013 đã đánh dấu sự phát triển với việc liên kết cùng Jesco Asia – công ty thành viên thuộc Tập đoàn Jesco Holding của Nhật Bản với bề dày kinh nghiệm trong lĩnh vực thiết kế & thi công điện. Công ty CP Jesco Asia sẽ phụ trách chính các mảng về tư vấn, kinh doanh và thiết kế còn công ty Jesco Hoà Bình sẽ phụ trách mảng thi công tổng hợp. Điều này sẽ tận dụng và phát huy được khả năng, kinh nghiệm và sức mạnh của hai phía JESCO và HÒA BÌNH. Sự hợp tác chặt chẽ và phân công công việc rõ ràng này sẽ tạo ra sự “ thuận lợi” và “nhanh chóng” hơn trong việc xây dựng cơ sở hạ tầng tại Việt Nam.
“Với sự lớn mạnh và phát triển vượt bậc từ năm 2008 đến nay, JHE đã trở thành một trong những nhà thầu cơ điện hàng đầu tại TP.HCM. Chúng tôi chú trọng đến việc thường xuyên điều chỉnh quá trình tác nghiệp và không ngừng cải tiến hệ thống quản lý chất lượng để luôn làm hài lòng khác hàng, ngay cả trong việc bảo hành sản phẩm. Đội ngũ nhân viên của Jesco Hoà Bình luôn nỗ lực học hỏi tiếp thu và cập nhật những tiến bộ mới nhất về kỹ thuật công nghệ, kiến thức quản lý và nghiên cứu ứng dụng công nghệ mới trong thực tiễn; không ngừng sáng tạo, đổi mới và nâng cao sức cạnh tranh trên thị trường.”