Mô tả công việc
Consumer Insight Analysis (60%)
+ Generate reports, presentations, and dashboards to effectively communicate key findings and recommendations to stakeholders at various levels of the organization.
+ Collect, analyze, and interpret consumer data from various sources such as surveys, interviews, focus groups, and social media platforms.
+ Monitor and Stay up- to- date with industry trends, competitors, and emerging technologies; conduct report in monthly basis to suggest innovative approaches to consumer insights.
+ Collaborate with cross- functional team, including Marketing, R&D and sales teams to provide data- driven insights that support the New products development process and effective marketing and sales strategies.
Consumer surveys design & implementation (30%)
+ Implement surveys through various methods (both in- house and using agency), such as online platforms, telephone interviews, or in- person interviews.
+ Collaborate with cross- functional teams to understand research objectives and collect specific data required to support business goals.
+ Design and develop survey questionnaires to gather relevant and accurate data.
+ Prepare comprehensive reports and presentations summarizing survey findings, including visualizations and recommendations for action.
Other tasks assigned by Line manager(10%)
Yêu cầu công việc
At least 03 years experience in consumer/customer insights, market research, or related role in FMCG
Fluent English, good at Power BI & Microsoft Office skills,
Strong analytical skills with the ability to interpret complex data sets and draw actionable insights.
Excellent communication, proactive attitude with a passion for understanding consumer behavior and trends.
Bachelor&039;s degree in business, marketing, statistics or a related field.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-28 00:45:03
VINAMR là Công ty hàng đầu trong lĩnh vực nghiên cứu và tư vấn marketing tại Việt Nam (thành lập được 12 năm). Cung cấp dịch vụ nghiên cứu thị trường đạt tiêu chuẩn quốc tế thông qua:
- Hiểu biết sâu sắc về nhu cầu của khách hang
- Đội ngũ thu thập thông tin đạt tiêu chuẩn quốc tế
- Xử lý dữ liệu chuyện nghiệp và phân tích chuyên sâu
- Đề xuất các giải pháp thực tế mang tính khả thi cao
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng những phúc lợi của BHXH, BHYT,…
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
-
VINAMR là Công ty hàng đầu trong lĩnh vực nghiên cứu và tư vấn marketing tại Việt Namđược thành lập năm 2010
Mission
- Với đội ngũ nhân viên có trình độ, trẻ trung, năng động, môi trường làm việc chuyên nghiệp, VINAMR hướng tới cung cấp dịch vụ có chất lượng đẳng cấp quốc tế.