ABOUT KPMG
KPMG is a global network of independent member firms offering Audit, Tax, Legal, Advisory and Consulting services. The firms work closely with clients, helping them to mitigate risks and grasp opportunities.
In Vietnam & Cambodia, KPMG is one of the largest professional firms with offices in Ho Chi Minh city, Hanoi, Danang and PhnomPenh. Established since 1994, we have 30 years of experience with more than 2,000 professionals.
We lead with a commitment to quality and consistency across our global network, bringing a passion for client success and a purpose to serve and improve the communities in which member firms operate. In a world where rapid change and unprecedented disruption are the new normal, we Inspire Confidence and Empower Change in all we do.
Key responsibilities
- Receive visitors at the front desk by greeting, welcoming, directing and announcing them appropriately
- Answer, screen, and forward incoming phone calls
- Receive and sort daily incoming/outgoing mails of the office
- Monitor meeting room bookings
- Arrange transportation for staff
- Timely inform the building’s management to fix small facility repairs under the building’s responsibilities
- Submit monthly payment expenses of transportation, courier, newspapers,…
- Monitor Hanoi corporate hotels and assist in hotel booking when required
- Perform other tasks as assigned by the Admin Manager.
Job Requirements
- At least 1 year working experience as Receptionist/ Secretary/Admin staff at international organizations being an advantage.
- Pleasant personality, ability to deal with emergencies in a timely and effective manner, while streamlining office operations.
- Proactive, hard-working, responsible
- Ability to work in shifts, so flexibility is a plus.
- University/ College graduate
- Proficient in all aspects of Microsoft Office applications (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Strong communication skills in English & Vietnamese both written and verbal.
Công ty CP Phát triển và Cung ứng Nguồn nhân lực Á Châu (ACBH) được thành lập từ năm 2009, chuyên cung cấp đa dịch vụ trong các lĩnh vực: cung ứng nhân sự hành chính văn phòng tổng hợp; dịch vụ vệ sinh công nghiệp; dịch vụ quản lý tòa nhà, nhà chung cư; dịch vụ vận tải; cung cấp suất ăn công nghiệp… cho khách hàng với chất lượng cao và chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2009
Mission
Công ty ACBH mang lại sự tiện lợi, hữu ích, hiệu quả, hài lòng cho khách hàng và cộng đồng thông qua việc cung cấp các sản phẩm dịch vụ đa dạng theo danh mục ngành nghề bởi một đội ngũ nhân viên tận tâm, đạo đức và chuyên nghiệp.