Mô tả công việc
COMPANY INTRODUCTION
More on us at https://www.youtube.com/watch?v=lcSlRdR1cN4
Odyssey was formed in 1998 and has grown to over 250 professional staff. We are an Australian owned company, but managed and run by Vietnamese staff. Our employees have a solid career path right up to director level.
Location: 7th & 8th Floors, BlueSky Tower, No. 1 Bach Dang Street, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh city
Odyssey provides a wide- range of Accounting, Tax and Bookkeeping Services to Australian accounting, bookkeeping and financial planning firms located throughout Australia.
We are the market leaders and recognised pioneers in this BPO space. We are recognized for our innovative approach and commitment to quality and service excellence. We encourage staff to contribute to the growth and development of the company.
Our company has already experience tremendous growth, and is currently seeking excellent candidates to be involved in the next critical stage of our company’s development.
FRESH AUSTRALIAN ACCOUNTANT
Kinh nghiệmKhông cần kinh nghiệm- Đừng lo! Chúng tôi sẽ đào tạo bạn từ đầu. Có kinh nghiệm là điểm cộng!
JOB DESCRIPTION
Your job would involve preparation of financial statements, tax returns and for entities in Australia and other countries. As a Fresh Australian Accountant at Odyssey, you’ll have the opportunity to gain experience in all areas of accounting in simple entity types, through to complex entity groups.
We are looking for young professionals with high attention to detail and a passion for delivering high- quality accounting work. In return we offer excellent remuneration and a long term career opportunity.
- Annual private healthcare when becoming a full- time employee.
- Standard work week five (5) days, off Saturday and Sunday. Paid overtime available.
- Company activities: quarterly party, end of financial year party and year- end party.
- An attractive allowance while training period and excellent salary while signing labour contract.
- Besides the company will cover all compulsory health cost under the regular government health scheme.
- Professional and friendly trainers/mentors will be provided while working here.
- Clear career path goals with the opportunity to advance to senior management position.
- Annual Performance Review, annual medical examination and annual birthday gift.
- Odyssey offers a comprehensive reward system with an ongoing monthly productivity bonus of up to 60% of your monthly salary, along with semi- annual bonus, annual bonuses and end of tax year bonuses. Our remuneration is significantly above what can be expected in any other accounting firm.
- An initial 2 months training period, where you will learn Australian Accounting and tax law and be trained in accounting software such as Xero and MYOB.
- Company trip twice a year.
REQUIREMENTS
Odyssey encourages and rewards independent thinkers and those who have the aptitude to achieve.
We seek:
- Having good interpersonal skills and commitment to the accounting profession.
- Strong English skills. All our accounting work is in English and you must be confident in written English.
- Being flexible and able to work independently within a team structure. Candidates work in teams led by senior managers with more than 10 years experience.
- Being detail oriented and able to work under pressure.
- University graduate, majoring in Accounting or other related, with good grades.
BENEFITS
- Above market remuneration, monthly bonus, yearly bonus & annual bonus
- 15 paid leave days per annum, private comprehensive healthcare, annual performance review, annual medical examination and annual birthday gift
- 2 company trips per year, 1 company trip is overseas, quarterly outside party, year- end party
HOW TO APPLY
Note: Only selected candidates will be contacted (via email). Make sure that your email and Spam/ Promotions box are checked regularly so that you will not miss any notifications from us.
Submit your application via the APPLY NOW button below.
Deadline: 23:59 30/11/2024
APPLY NOW
2 applicants
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-19 02:55:02
SSPM là công ty cung cấp đầy đủ các dịch vụ quản lý cho nhiều loại hình BĐS tại Việt Nam. Với đội ngũ quản lý chuyên nghiệp và giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực quản lý BĐS, chúng tôi nỗ lực cung cấp các giải pháp toàn diện nhất nhằm bảo vệ và tối đa hóa giá trị tài sản trong khi giảm thiểu được chi phí và giúp khách hàng yên tâm hơn với tài sản của mình.
Sự học hỏi có chọn lọc trong quá trình quản lý tại các dự án cùng với việc áp dụng các tiêu chuẩn quốc tế đã giúp chúng tôi xây dựng nên bộ quy trình quản lý hiện đại, phù hợp với môi trường Việt Nam.
Song song với quy trình quản lý, SSPM cũng tập trung vào việc đào tạo cũng như tái đào tạo đội ngũ nhân lực làm việc trong các tòa nhà. Vì thế, chúng tôi đảm bảo đáp ứng tiêu chuẩn cao nhất ở mọi thời điểm trong mỗi tòa nhà mà chúng tôi quản lý.
Tùy thuộc vào quy mô và loại hình BĐS của bạn, chúng tôi sẽ đưa ra các giải pháp quản lý phù hợp nhất. Sự tham gia của SSPM có thể bắt đầu từ giai đoạn dự án đang xây dựng cho đến khi BĐS đã hoàn thiện để đi vào khai thác.
Cam kết mang đến dịch vụ quản lý chuyên nghiệp, nhất quán và minh bạch, SSPM tin rằng đây chính là nền tảng cho sự thành công và duy trì mối quan hệ hợp tác với khách hàng.
Review Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn
Môi trường làm việc toxic không nên vào