Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: Dist. 1, HCMC
<Job Responsibilities>
a. Manage the progress of jobs, tasks assigned to juniors, and client deadlines.
b. Perform detailed review of client accounting and tax reports as prepared by juniors:
- Review accounting entries input in accounting asoftware;
- Review monthly accounting reports;
- Review monthly payrolls and other liability according to payroll such as SIHIUI;
- Review tax calculations and declarations, including VAT, PIT, CIT and FCT;
c. Communicate with clients during daily work, understand clients’ situations and give advice to clients’ operation issues.
d. Work with clients’ auditors and tax officers when needed.
e. Assist in spot services such as review, tax inspection, due diligence for M&A projects.
f. Provide coaching and instructions to juniors as necessary.
g. Other tasks assigned by personnel at higher level.
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
- Education Background: Bachelor's Degree in Accounting/ Auditing/ Finance/ Banking/ Commerce majors.
- Experience: From 3 to 4 years of experience working as an Accounting/ Auditing/Tax Consultant in consulting companies
- Language: English - Business Level
- Good tax knowledge and practical experience.
- Skills
+ Good communication skills
+ Good analytical, and problem-solving skills
+ Good time management, project management, and teamwork skills
- Personalities: Careful, keen on details, responsible, hard-working
< Preferable Skills/ Experience >
- CPA (or equivalent) qualifications (completed or pursued) is an advantage.
- Experience in the Big 4 is an advantage.
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 26 - 35
- Lương: 23 Tr - 30 Tr VND
SSPM là công ty cung cấp đầy đủ các dịch vụ quản lý cho nhiều loại hình BĐS tại Việt Nam. Với đội ngũ quản lý chuyên nghiệp và giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực quản lý BĐS, chúng tôi nỗ lực cung cấp các giải pháp toàn diện nhất nhằm bảo vệ và tối đa hóa giá trị tài sản trong khi giảm thiểu được chi phí và giúp khách hàng yên tâm hơn với tài sản của mình.
Sự học hỏi có chọn lọc trong quá trình quản lý tại các dự án cùng với việc áp dụng các tiêu chuẩn quốc tế đã giúp chúng tôi xây dựng nên bộ quy trình quản lý hiện đại, phù hợp với môi trường Việt Nam.
Song song với quy trình quản lý, SSPM cũng tập trung vào việc đào tạo cũng như tái đào tạo đội ngũ nhân lực làm việc trong các tòa nhà. Vì thế, chúng tôi đảm bảo đáp ứng tiêu chuẩn cao nhất ở mọi thời điểm trong mỗi tòa nhà mà chúng tôi quản lý.
Tùy thuộc vào quy mô và loại hình BĐS của bạn, chúng tôi sẽ đưa ra các giải pháp quản lý phù hợp nhất. Sự tham gia của SSPM có thể bắt đầu từ giai đoạn dự án đang xây dựng cho đến khi BĐS đã hoàn thiện để đi vào khai thác.
Cam kết mang đến dịch vụ quản lý chuyên nghiệp, nhất quán và minh bạch, SSPM tin rằng đây chính là nền tảng cho sự thành công và duy trì mối quan hệ hợp tác với khách hàng.
Review Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn
Môi trường làm việc toxic không nên vào