Job Description
1. Business Support
- Participate in client meetings and assist in preparing proposals for audit and consulting clients.
- Draft and manage contracts.
- Review and research market information.
- Support and directly participate in professional seminars and customer care activities.
- Assist new employees in accessing and logging into the system, as well as providing accounting services to clients.
- Monitor and ensure the accuracy, completeness, and timeliness of system declarations.
- Support and perform necessary coordination related to services, logistics, and other administrative tasks during the workflow.
2. Administrative
- Assist in issuing and managing service reports and updating report release timelines.
- Update assigned information to the system.
- Manage office supplies and distribute them to audit teams according to departmental regulations.
- Receive Express delivery and documents for the department at the reception desk.
- Track and support the collection of customer receivables.
- Assist with departmental activities and operations.
Requirement
- Minimum of 2 years of work experience in the related field
- Drive to excel professionally, and to guide and motivate others
- Good written and verbal communication skills
- Dedicated, innovative, resourceful, team player and able to work under pressure
- Foster an efficient, innovative and team-oriented work environment
- Good English is required
Benefit
- Good salary package and performance bonus
- Experience a professional and dynamic working environment with a clear career development path;
- Learn from talented colleagues in professional services;
- Access to world-class training programs and top learning opportunities;
- Opportunity to interact and work with diverse customers in many fields;
- Fully participate in social insurance, health insurance, unemployment insurance, annual leave regime according to the State's regulations;
- Enjoy full benefits as prescribed: Bonus for holidays, Tet & anniversaries of the Company; Company trip.
Work place
1 Le Phung Hieu, Trang Tien, Hoan Kiem, Ha Noi.
CV send to [email protected]/ 088 655 1905
SSPM là công ty cung cấp đầy đủ các dịch vụ quản lý cho nhiều loại hình BĐS tại Việt Nam. Với đội ngũ quản lý chuyên nghiệp và giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực quản lý BĐS, chúng tôi nỗ lực cung cấp các giải pháp toàn diện nhất nhằm bảo vệ và tối đa hóa giá trị tài sản trong khi giảm thiểu được chi phí và giúp khách hàng yên tâm hơn với tài sản của mình.
Sự học hỏi có chọn lọc trong quá trình quản lý tại các dự án cùng với việc áp dụng các tiêu chuẩn quốc tế đã giúp chúng tôi xây dựng nên bộ quy trình quản lý hiện đại, phù hợp với môi trường Việt Nam.
Song song với quy trình quản lý, SSPM cũng tập trung vào việc đào tạo cũng như tái đào tạo đội ngũ nhân lực làm việc trong các tòa nhà. Vì thế, chúng tôi đảm bảo đáp ứng tiêu chuẩn cao nhất ở mọi thời điểm trong mỗi tòa nhà mà chúng tôi quản lý.
Tùy thuộc vào quy mô và loại hình BĐS của bạn, chúng tôi sẽ đưa ra các giải pháp quản lý phù hợp nhất. Sự tham gia của SSPM có thể bắt đầu từ giai đoạn dự án đang xây dựng cho đến khi BĐS đã hoàn thiện để đi vào khai thác.
Cam kết mang đến dịch vụ quản lý chuyên nghiệp, nhất quán và minh bạch, SSPM tin rằng đây chính là nền tảng cho sự thành công và duy trì mối quan hệ hợp tác với khách hàng.
Review Công ty CP Quản lý Địa Ốc Nam Sài Gòn
Môi trường làm việc toxic không nên vào