Sữa và Đồ uống Việt Nam(BMV)

Vĩnh Phúc
25 - 100 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Sữa và Đồ uống Việt Nam(BMV)

Cập nhật 02/12/2024 17:40
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty CP Sữa và Đồ uống Việt Nam
Site Merchandising Coordinator
Sữa và Đồ uống Việt Nam(BMV)
4 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đà Nẵng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Accountabilities

  • Optimization Strategy for Greeting Cards: Execute the online optimization strategy to drive engagement and conversion, focusing on the diverse appeal and variety of Lovepop greeting cards.
  • Seasonal Content Planning: Implement the content strategy to highlight seasonal themes, special occasions, and celebrations unique to Lovepop, ensuring messaging is both compelling and brand-aligned.

Cross-Functional Collaboration:

  • Partner with Merchandising, Site Operations, Copy, and Creative Services teams to ensure timely product launches, with a focus on key gifting seasons (e.g., holidays, birthdays, anniversaries).
  • Collaborate with the Merchandising team to identify opportunities to increase engagement and conversions through curated collections and occasion-focused themes.

Category Page Optimization:

  • Refine sort orders, filters, and navigation on category pages to streamline the customer journey and maximize conversion.
  • Coordinate with Brand Marketing, CRM, and Media teams to align merchandising strategies with broader brand initiatives.
  • Promotion and Site Operations Support: Support the implementation of promotional messaging, particularly during high-traffic periods and product launches, to keep customers informed of current offers and featured collections.
  • Performance Reporting and Analysis: Conduct regular performance reviews of greeting card categories to identify trends and improvement areas.
  • Customer Support Liaison: Collaborate with customer service to address product inquiries and quickly resolve issues, ensuring high levels of customer satisfaction.
  • Customer Engagement Insights: Track product engagement, customer feedback, and return data for insights into customer preferences, using this data to refine product and merchandising strategies.

Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum of 2+ years of experience in site merchandising or DTC Ecommerce. Merchandising, buying, and planning experience is a plus.
  • Expertise in web analytic tools: Google Analytics. Experience with Edited, Quantum Metrics (heatmapping) and SFCC reporting are a plus.
  • Tech fluidity: Salesforce Commerce Cloud (or similar CMS), PIM management, B2B software adoption.
  • Advanced Intermediate+ Excel skills are critical: Lookups, Pivots, Index Match, etc. Functional in other Microsoft applications (Power BI, Power Point, Word, SharePoint) and PM software (Asana, Confluence, Jira, Monday, etc.).
  • Excellent communication and presentation skills.
  • Ability to multi-task and shift priorities while independently managing timelines.
  • Bachelor’s degree from accredited four-year college or university.
  • Fluent communication in English

Địa điểm làm việc

Đà Nẵng
Tầng 2, Indochina Riverside Towers, Riverside Mall, 74 Bạch Đằng, Hải Châu 1, Hải Châu, Đà Nẵng

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty CP Sữa và Đồ uống Việt Nam
Sữa và Đồ uống Việt Nam(BMV) Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Lô D15, KCN Bá Thiện II, xã Thiện kế, Huyện Bình Xuyên, tỉnh Vĩnh Phúc

Công ty Cổ phần Sữa và Đồ uống Việt Nam (BMV) là nhà máy chuyên sản xuất, gia công sữa và đồ uống dinh dưỡng dạng tiệt trùng. Tại BMV, chất lượng sản phẩm luôn được ưu tiên hàng đầu. BMV đã đầu tư hệ thống máy móc tiệt trùng mới nhất từ Tetra Pak - Tập đoàn hàng đầu thế giới về chế biến và đóng gói thực phẩm, các sản phẩm dinh dưỡng tại BMV không chỉ giữ được dưỡng chất nguyên bản, mà còn ngon hơn, không sử dụng chất bảo quản. 

Với định hướng trở thành nhà gia công sản xuất các sản phẩm dinh dưỡng cao cấp hàng đầu Việt Nam, BMV trở thành đối tác chiến lược của SIG Combibloc - Tập đoàn có hơn 100 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực sản xuất thực phẩm vô trùng, mang đến cho khách hàng giải pháp tốt nhất, đa dạng về kiểu bao bì và linh hoạt dung tích rót.

Các sản phẩm của BMV: Sữa dành cho trẻ sơ sinh và trẻ nhỏ, các dòng sản phẩm dinh dưỡng dành cho phụ nữ mang thai và dành cho người bệnh.

Những nghề phổ biến tại Sữa và Đồ uống Việt Nam(BMV)

Bạn làm việc tại Sữa và Đồ uống Việt Nam(BMV)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Sữa và Đồ uống Việt Nam(BMV)

Sữa và Đồ uống Việt Nam(BMV)

Click để đánh giá