Mô tả công việc
• Get to know the guest personally and recognize their preferences in food and beverage and how they like their things kept in the room
• Anticipates the guests needs and acts accordingly
• Oversees the service of in room food and beverage and it’s speedy clearance
• Provides guest assistance in every possible way
• Has thorough knowledge of hotel facilities including the timings, charges, cuisine served in different outlets and offer assistance to place orders
• Has good knowledge of the city to be able to offer suggestions if required
• Checks for lost and found items immediately on check out and return the same to the guest before he checks out • Has the ability to coordinate with the guest in order to meet his needs efficiently
• Coordinates with other departments to ensure guest’s satisfaction
• Maintains a guest service sheet which is a record of guest requests and handled by him or passed on to any other person / department
• Reports any health or safety hazards to the Executive Housekeeper
• Ensures that all duties are carried out in line with the Hotel Policy with high standards of personal appearance, personal hygiene correct uniforms and name badges as outlined in the staff handbook
• Complete other responsibilities as assigned
Quyền lợi được hưởng
• Full salary, service charge and local social insurance contribution in probation period
• Opportunity to work with a great team of people and career growth in the world’s largest luxury hotel brand
• Opportunity to join international training & development programs and cross training programs
• Delicious and nutritious meal at Hotel’s Social Café
• Sleeping Lounge for Employee
• Laundered uniform provided by Hotel
• Pre-employment health check and annual health check
• Birthday gift and Allowances on other special events
• Recognition program with valuable gifts
• Summer vacation and many team building activities
• Rooms and F&B services discounts worldwide at all IHG Hotels and Resorts
• Unlimited Food & Beverage discount at Hotel
• Free parking
• Other benefits according to Hotel’s policy
Yêu cầu công việc
Required Skills –
• Communication skills are utilized a significant amount of time when interacting with others; demonstrated ability to interact with customers, employees, and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company.
• Able to speak, read and write English
• Korean speaking is an advantage
• Proficient in the use of Front Office System
Qualifications –
• High School or Diploma in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent Experience –
• 1-year experience in front office/guest services operations, or an equivalent combination of education and experience.
Yêu cầu hồ sơ
To apply, please send your CV or Application form:
Download Application Form here: bit.ly/ICLM72_ApplicationForm
Telephone: (For Recruitment only): 024 3275 3464
Cửa hàng PHO24 đầu tiên được khai trương vào tháng 6 năm 2003 trên đường Nguyễn Thiệp Đường đối diện khách sạn Sài Gòn Sheraton. Đến tháng 6/2012, PHO24 đã mở 70 cửa hàng với 70% cửa hàng nội bộ tại TP.HCM, Hà Nội, Đà Nẵng, Nha Trang, Bình Dương; và 30% cửa hàng quốc tế tại Jakarta (Indonesia), Manila (Philippines), Phnom Penh (Campuchia), Ma Cao – Hồng Kông và Tokyo (Nhật Bản). PHO24 có kế hoạch mở thêm cửa hàng tại tất cả các thành phố lớn của Việt Nam cũng như ở thị trường nước ngoài, nơi có đông đảo người châu Á sinh sống.
Bên cạnh món phở nóng tại cửa hàng, năm 2011, Phở24 còn cho ra mắt sản phẩm mì ăn liền Phở24, một sản phẩm tuyệt vời để mang đi, làm món ăn tiện lợi tại nhà, khi đi du lịch hay làm quà tặng. Hiện nay, mì gói hương vị bò đã xuất hiện và nhận được phản hồi tích cực từ phía khách hàng. Loại còn lại có vị gà hiện đang trong quá trình R&D và sẽ ra mắt trong thời gian tới. Bạn có thể tìm mua mì ăn liền của Phở24 tại nhiều siêu thị như: Maximark, Siêu thị Hà Nội, Shop and Go, Citimart, Family Mart, Circle K.