Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Develop and implement marketing plans to meet sales and market share targets, including product development, packaging design, pricing strategy, and product launch.
- Analyze brand positioning, consumer insights, and market trends to develop effective brand strategies.
- Translate brand elements into go-to-market strategies to optimize campaigns for ROI and KPI performance.
- Manage the brand’s P&L, control A&P budget, and monitor consumer and competitor activities.
- Build relationships with key sales channels (Medical, Retail, Online) and develop strategic plans to drive business growth.
- Oversee product distribution and monitor consumer feedback to align brand strategy across the organization.
- Implement and manage digital marketing campaigns (SEO/SEM, email marketing, online ads) to enhance brand presence on social media and digital platforms. Drive brand awareness, add customer value, maximize revenue, and build brand loyalty through innovative campaigns.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Marketing, Pharmacist, Business Administration, or related filed
- At least 5 years of experience in brand management, brand marketing, or marketing management
- Proven ability to develop brand and marketing strategies and communicate
- Experience in identifying target audiences and devising effective campaigns
- Experience in Medical Channel, Cosmetic, Healthcare
- Excellent understanding of the full marketing mix
- Strong analytical skills partnered with a creative mind
- Data-driven thinking and an affinity for numbers
- Outstanding communication skills
- Up-to-date with latest trends and marketing best practices
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Hưng Việt Group là chuỗi Công ty sản xuất, Kinh doanh các mặt hàng gia vị. Nắm bắt được tình hình thị trường và nhu cầu sử dụng ngày càng đa dạng của Người tiêu dùng, Hưng Việt Group đã tạo nên một hệ sinh thái khép kín từ khâu chuẩn bị nguyên liệu, Nghiên cứu công nghệ, phát triển sản phẩm, sản xuất chế biến,... cho đến việc phân phối sản phẩm đến tay người tiêu dùng.
Với sứ mệnh là Nâng tầm gia vị Việt, Hưng Việt luôn không ngừng nghiên cứu, sáng tạo để đưa ra được sản phẩm vừa phục vụ được nhu cầu hiện đại - hợp vệ sinh, mà vẫn không thể thiếu nét "truyền thống" hương vị "đặc trưng" trong nền ẩm thực Miền Nam.