Mô tả công việc
1. To prepare all internal & external sales documentation for the commercial purpose of the company
2. To communicate with both internal & external parties for the purpose of customer relation care
3. To assist with Sales & Operations department in conducting task related to customer care.
4. To maintain well organized tracking & reporting system within the Sales & Marketing Department
5. To perform any and all other assignments as directed by the Management
Quyền lợi được hưởng
2. Lunch allowance
3. 16 paid day on leave per year
4. Full insurance regime under current labor law, plus Premium health care insurance, 24/24 accident insurance
5. Professional training and personnel activities organized periodically
6. Career development opportunities at internal organizations
7. Other modes of Vietnam Labor law
Yêu cầu công việc
- Good at English listening & communications.
- Meticulousness & diligence
Yêu cầu hồ sơ
Công Ty Cổ Phần Thiết Bị Công Nghiệp Hữu Hồng là một trong những thương hiệu hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất, kinh doanh thiết bị công nghiệp, thiết bị điện tử, dụng cụ đo lường, dụng cụ cầm tay, thiết bị kiểm tra, phân tích, hiệu chuẩn, sửa chữa…Với các thương hiệu nổi tiếng hàng đầu thế giới như Mitutoyo, Niigata Seiki, RSK, SHS, Fischer, Leica, Tonichi, Canon, Bosch, Makita, Milwaukee, Kyoritsu, Hioki, Fluke, Kanetec, Imada, Teclock, Testo.