Việc làm K.long

Cập nhật 23/12/2024 14:08
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty K.long - (TNHH)
Trade Marketing Executive
K.long
4 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 23/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Working Target: The Trade Marketing Executive ensures that all marketing activities are directed effectively, contributing to brand building and business development in the short and long term. The role is critical in ensuring the growth and visibility of Nabati’s products within the assigned region and overall business expansion.

Scope of Work: Assist in planning, deploying, and monitoring trade marketing strategies based on approved marketing plans to ensure Nabati’s visibility and availability across all channels within the assigned region.

Key Roles and Responsibilities:

Day-to-Day Management of Region:

  • Review and analyze daily sales reports and ROA (Return on Advertising) reports to track performance.
  • Track the performance of marketing programs in the region on a daily basis to ensure alignment with goals.
  • Conduct field checks to assess product visibility and availability in the market.
  • Hold regular meetings with Regional Sales Managers (RSM) and Trade Marketing Executives to review action plans for the upcoming days and adjust as needed.

Analysis, Planning, and Deployment:

  • Analyze regional performance based on sales reports, field checks, and other key data (4P mix, competitor analysis, etc.).
  • Work closely with the brand team to develop marketing campaigns tailored to customers (e.g., merchandising, activations, POSM).
  • Develop action plans to expand distribution channels in the region.
  • Deploy and execute approved marketing programs in line with company processes.
  • Monitor sales teams to ensure promotions are executed correctly and meet company criteria.

* Benefit package:

  • Net Salary: Your take-home pay after deductions.
  • 13th Month Salary & KPI Bonus - 12 days of annual leave
  • Healthcare: Extra health coverage beyond the basic.
  • Opportunities for professional development.
  • Supportive and employee-centric work environment.
  • Engagement Activities: Activities to enhance employee engagement and team spirit.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration, or a related field.
  • At least 1 year of experience in Trade Marketing or a related field, preferably in FMCG or consumer goods.
  • Proficiency in English. Strong knowledge of Microsoft Office
  • Ability to work under pressure and meet tight deadlines.
  • Willingness to learn and quickly adapt to new environments.
  • Creative mindset to come up with innovative marketing solutions.
  • Strong organizational and time management skills.
  • Good communication and negotiation skills, with the ability to build relationships with internal and external teams.
  • Enthusiastic, proactive, and eager to learn and develop within the company.
  • Ability to work well in a team environment.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Quận 4, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 36 ngõ 259 Phố Vọng, Hà Nội

Ra mắt năm 2007 với sản phẩm chủ lực là sổ và vở, hiện nay KLONG đang sản xuất và kinh doanh các loại đồ dùng học tập cho học sinh và văn phòng phẩm cho người đi làm với ưu điểm khác biệt về thiết kế độc đáo mang tính thẩm mỹ cao và sự tiện ích của sản phẩm.

 Tầm nhìn và sứ mệnh: Trở thành thương hiệu văn phòng phẩm & đồ dùng học sinh hàng đầu tại thị trường Việt Nam. Công ty sẽ phát triển dựa trên thông hiểu thị trường trong nước và các giá trị khác biệt mà sản phẩm đem lại cho người tiêu dùng.

 Giá trị khác biệt: KLONG cung cấp cho khách hàng những sản phẩm, dịch vụ gia tăng giá trị, tiện ích nhất thoả mãn tối đa việc học tập và làm việc hiệu quả;

 Chuẩn mực đạo đức: KLONG coi trọng chuẩn mực đạo đức nghề nghiệp, trách nhiệm xã hội, tất cả vì lợi ích của khách hàng, cộng đồng;

 Đổi mới: Cán bộ, nhân viên KLONG không ngừng học hỏi, ứng dụng công nghệ hiện đại, cải tiến, hoàn thiện, đổi mới sản phẩm;

 Tôn trọng: KLONG xây dựng môi trường văn hoá công ty tiến bộ, tôn trọng quan điểm, ý tưởng của cán bộ, nhân viên, khách hàng. Quyền lợi khách hàng được quan tâm đặc biệt với vị trí ưu tiên hàng đầu.

Những nghề phổ biến tại K.long

Bạn làm việc tại K.long? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo K.long

K.long

Click để đánh giá