- Collect and analyze sales data for reporting the sales situation of every brand
- Collecting and updating sales data of GT customers from the admin team every day
- Analysing sales data available to give weekly detailed plan and monthly detailed plan for reminding PIC on distribution
- Store coverage of each GT customer and ask sales to visit
- Visit and Collect the display of each store by picture, and advise the improvement based on the data and pictures of each store.
- Deploy the display and promotion activities is the best way for GT retailers to achieve stable and enough offtake from consumers
- Control the inventory of each store, and ask for updates if any
- Find out the problems in sales operations and suggest a suitable solution to improve management
- Based on the analysis to make the weekly report of problem on selling, delivering, stock, coverage at store and give the suggestion to solve problem
- Based on the problem with evidence to give the action plan with timeline, person in charge to improving sales volum and management following brand
- Give process, form, evaluation for managing the progress of each item and confirm the final result until each item is completed.
- Planning Execution
- In charge of training for sales department (GT) and sub-distributor an and organize training plan in quarterly, and yearly for sales team sales techinic, knowledge of product, data management, skills for ASM, SS, SR, and distributor and GT retailer.
- Organize sub-distributor meeting one time /year. To create relation ship with each NPP and do sharing company strategy, sales plan for each brand,
- Set up and maintain an effective field coaching system for the sales team in line with business requirements.
- Planning audit team
- Audit team is seprated organization with sales team, to check whether Sales staff and NPP, W/S is following guideline or not. Such like Customer data, Discount apply, Inventory report is correct or not, how to avoid cheating
- Temporary assignment for Non-Food Sales team (assignment until recruit sales manager for Non-Food)
- Now Huong Thuy launch new sales team which sales mainly non food product, however still sales operation is not smooth and facing many trouble.
- co-work with current RSM and ASM and MKT, Supplier, find out current issue and suggest improvement idea, also handle until solve each issue.
Yêu cầu công việc
- University with the Business Administration/ Marketing/ Economic major
- At least 03 years of experience in the sales and Marketing / Sales operation management for GT Channel
- Sales data analyzing skill
- English Communication B or over
- Planning skills
- Problem-solving skills
- Negotiable salary (31.000.000 - 37.000.000 VND/ month)
- 13th-month salary bonus;
- Salary review yearly;
- Insurance following the Labor Law;
Location: 18A Nguyen Huu Tho Street, Phuoc Kien Ward, Nha Be Town, Ho Chi Minh City.
CÔNG TY TNHH MTV SX TM DV BASU chuyên sản xuất, phân phối các sản phẩm Nệm, Nội Thất mang thương hiệu Agata, Mekong, Forever Tadaco, Gòn, Beautiful, Amdada, Nệm Cao Su Thiên Nhiên Basu Deluxe....
Sản Phẩm Nệm Basu hiện tại đã phân phối và bán hàng trong nhiều năm qua trên hầu hết các tỉnh thành trãi dài từ Huế, Đà Nẵng, TP HCM đến cuối mũi Cà Mau. Sản Phẩm Nệm Basu được đa số khách hàng và đại lý tin dùng, luôn giữ vững và nâng cao chất lượng, hình ảnh sản phẩm từng bước xây dựng hệ thống và phát triển bền vững tại thị trường Nệm trong nước.
Đội ngủ kỹ thuật lành nghề, kinh nghiệm sản xuất nệm đúc kết, không ngừng nâng cao và phát triển từ 2005 đến nay. Đội ngủ kinh doanh năng động, nhân viên chăm sóc tận tình... Cơ hội việc làm rộng mở, thu nhập ổn định, có định hướng phát triển gắn kết lâu dài và ngày càng phát triển.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành