THỜI TRANG THIỀU HOA - CÔNG TY CP THỜI TRANG TH

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm THỜI TRANG THIỀU HOA - CÔNG TY CP THỜI TRANG TH

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Thời Trang Thiều Hoa
Sales Support & Admin Staff
THỜI TRANG THIỀU HOA - CÔNG TY CP THỜI TRANG TH
13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 180-192 Nguyen Cong Tru St., Dist. 1, HCMC

Mô tả công việc

The Admin Executive provides administrative support to Pricing & Tender teams by preparing tariff reports, handling information requests, and performing clerical functions such as client & vendor registrations, updating commercial reports.
The Executive is responsible for performing certain duties like act as a liaison for the BD & Pricing/Tender teams take messages, record, type and distribute meeting minutes, conduct research in areas of interest for the business.
Commercial Admin Support Role
- Support Pricing/ Tender Team on data entry for pricing RFQs.
- Be able to analyze numerical data, understand components and relationships, find patterns, and draw conclusions.
- Updating rates and information regularly within BLA network of offices & network agents in Asia.
- Act as a liaison to enhance the overall customer experience for customers.
Administrative Role
- Updates and maintains a library of documents and quotes for future business needs.
- Ensures that billing instructions and relevant job confirmations (through POs & SOs) are updated on SharePoint.
- Track Master Service Agreements' validities and calls out for renewal discussions.
- Work alongside with Business Development Team in developing the pricing action & setup for new services/solutions for organic growth.
- Filling and updating of application submission for client with sharpness and meticulous
Vendor Management Role
- Maintain and updated vendors tariff for recognized upcoming activities.
- Request up to date tariffs with existing vendors and establishes better performance standards.
- Pricing negotiations with vendors relating to multi-modal transport.

Yêu cầu công việc

- Preferably at least 2 years' experience in logistics, supply chain, international trade or transport
- Minimum Diploma
- Must have experience with Windows based programs and advance Microsoft Excel skills a huge plus.
- Must be organized, positive & patient.
- Review work with accuracy & has an eye on numerical data.
- Team player

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Attractive salary + Bonus + 13th Payment
Giải thưởng
International working environment
Hoạt động nhóm
Annual leave / Company trip/ Training
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Thời Trang Thiều Hoa
THỜI TRANG THIỀU HOA - CÔNG TY CP THỜI TRANG TH Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
254 Cô Bắc, P. Cô Giang, Quận 1, Tp. Hồ Chí Minh

Thời Trang Thiều Hoa - Công Ty CP Thời Trang TH là một trong những thương hiệu khăn choàng lớn và uy tín tại Hà Nội. Mục tiêu mà Thiều Hoa theo đuổi là cung cấp tất cả các loại khăn choàng phục vụ nhu cầu của các cá nhân, doanh nghiệp vào tất cả bốn mùa trong năm. Các sản phẩm của Thiều Hoa được nhập từ nhiều nơi trong và ngoài nước, trong đó có nhiều làng nghề nổi tiếng như Hà Đông, Nam Định, An Giang, Tô Châu, Hàng Châu,..

Có thể nói, Thiều Hoa là thương hiệu hàng đầu về khăn choàng cổ với mẫu mã đa dạng cho cả nam lẫn nữ, chất liệu và thiết kế vô cùng phong phú như: Khăn choàng lụa Bali, Khăn choàng dạ Hàn Quốc, Khăn choàng Cashmere,..

Những nghề phổ biến tại THỜI TRANG THIỀU HOA - CÔNG TY CP THỜI TRANG TH

Bạn làm việc tại THỜI TRANG THIỀU HOA - CÔNG TY CP THỜI TRANG TH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo THỜI TRANG THIỀU HOA - CÔNG TY CP THỜI TRANG TH

THỜI TRANG THIỀU HOA - CÔNG TY CP THỜI TRANG TH

Click để đánh giá