E-commerce's Governance and Experience (GNE) is a global team responsible for ensuring our marketplace is safe and trustworthy for not only our users, but also sellers and creators. We value user satisfaction and work on policies, rules and systems to ensure quality. Service and Experience Team (SET) is part of the GNE organization. Our mission is to provide world-class service and experience for customers, sellers and creators. SET is looking for a Tier 2 Service Specialist role who is responsible for handling escalations and complex cases within the Customer/Seller/Creator Service team.
Roles & Responsibilities
- Manage customer/seller/creator enquiries escalated by Tier 1 teams in CRM tool.
- Identify root cause of escalated issues and provide appropriate resolutions in order to deliver excellent service. Summarize the Q&A and log in to the knowledge management tool.
- Promptly escalate critical/ high-risk cases to the appropriate authority.
- Coordinate with other teams/ departments to resolve customer issues, follow-up and make sure close-loop to all escalations.
- Look for opportunities to identify ongoing issues and eliminate repeat complaints, reduce escalation rate in order to enhance operating process and improve overall customer experience.
- Respond to internal and external customer escalations quickly, proficiently and professionally while meeting specific quality expectations.
- Adhere to established procedures and guidelines while providing quality customer service in order to meet and exceed department standards.
- Engage sellers to develop long-term relationships and confidence in TikTok E-commerce.
- Promptly escalate critical/ high-risk cases to the appropriate authority.
- Look for opportunities to identify on-going issues and eliminate repeat complaints, reduce escalation rate in order to enhance operating process and improve overall customer experience.
- Support ad-hoc projects and initiatives per business needs.
Qualifications
- BA/BS degree or equivalent practical experience.
- Requires a minimum of 2 years' experience in a customer service environment.
- Demonstrates effective, clear and professional written and oral communication.
- Eager to learn, initiative taker and problem-solver.
- Proactive and continuous improvement attitude.
- High problem solving and priority skills.
- Thrives in fast and dynamic environments.
- Ability to work under high pressure.
- Support business in shifts by following the local labor laws.
- Meticulous and organized.
- Have a good temper to handle disputes and emergencies.
- Must be customer service and result-oriented.
- Excellent skills for communicating and relating with both team members and customers.
- Experience in eCommerce or marketplace platforms is a plus.
- Works comfortably with Microsoft Word and Excel.
- Good written and verbal communication skills in English & Vietnamese.
AHA thương hiệu thuộc sở hữu của AHAROOMS INTERNET, ra đời năm 2017 tại Singapore, là thương hiệu Khách sạn và căn hộ dịch vụ ở phân khúc 2-3 sao, hoạt động chủ yếu tại thị trường Việt Nam, với giá phòng từ 400,000 vnđ - 800,000 vnđ /đêm. Tầm nhìn của AHA đến năm 2025 là trở thành thương hiệu Khách sạn và căn hộ dịch vụ tiết kiệm - tiện lợi được yêu thích nhất Việt Nam, với hơn 500 cơ sở hiện diện tại hơn 10 tỉnh thành tại Việt Nam. Dựa trên nền tảng công nghệ, kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực quản lý vận hành chuỗi Khách sạn và căn hộ dịch vụ cũng như sự am hiểu về thị trường Khách sạn tư nhân ở Việt Nam và thị trường Khách du lịch inbound, Khách nội địa, chúng tôi ở Aha Hotels & Homes đang xây dựng nên một hệ sinh thái của Ngành dịch vụ lưu trú để mang lại cho những giá trị tốt nhất cho những Khách hàng lựa chọn AHA.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
- Trong tương lai, AHA sẽ cung cấp cho khách hàng hầu hết những sản phẩm phục vụ cho việc chuyến đi nhiều trải nghiệm hơn, tiện lợi hơn, tiết kiệm hơn, bao gồm việc đặt vé máy bay, xe đi lại, mua vé tham quan, ăn uống, mua sắm tại địa điểm du lịch. Chúng tôi nhắm tới thị trường 100 triệu dân số Việt Nam với thu nhập đang tăng trưởng và nhu cầu tiêu dùng là rất lớn cũng như làn sóng người nước ngoài đến du lịch và làm việc tại Việt Nam ngày càng tăng.