Mô tả công việc
Nhat Tin Logisticsis a company operated by a team with over 20 years of top-level experience in the express delivery industry in Vietnam. Nhat Tin Logistics provides services such as time-guaranteed express delivery, fast delivery, economy delivery, international shipping, and fulfillment services.
- Develop and implement market development strategies for contract logistics services in the domestic market, with a focus on B2B customers.
- Identify, approach, and establish relationships with potential business clients in sectors such as manufacturing, retail, FMCG, pharmaceuticals, and related industries.
- Propose suitable logistics solutions based on the needs of business customers, including warehousing, transportation, and supply chain management.
- Analyzing current pricing and re-bidding in tenders with a focus on cost optimization, as well as offering additional bids for projects arising outside of the current scope.
- Updating market information related to customers, industries, and competitors (both in Vietnam and internationally).
- Collaborating with Operations to develop or create new detailed operational processes based on the specific requirements and objectives of each business project with customers.
- Creating training and instructional materials for new processes and solutions for the project sales team.
- Guiding and supervising the implementation of processes and solutions. Communicating with stakeholders about progress and arising issues during implementation.
Yêu cầu công việc
- Experience: At least 3 years of experience in the express delivery, warehousing rental, transportation, or related domestic logistics sectors (contract logistics).
- Ability to search for B2B customers.
- Proficient in Excel (for data analysis, processing, and reporting), PowerPoint (for presentations, bidding proposals, and project solutions), and English communication (for international clients).
- Strong skills in persuasion, negotiation, business planning, and a solid understanding of sales targets.
Quyền lợi được hưởng
- Insurance schemes
- Allowances
- Uniforms
- Bonus system
- Training
- Salary increase
- Business travel expenses
- Annual leave
AHA thương hiệu thuộc sở hữu của AHAROOMS INTERNET, ra đời năm 2017 tại Singapore, là thương hiệu Khách sạn và căn hộ dịch vụ ở phân khúc 2-3 sao, hoạt động chủ yếu tại thị trường Việt Nam, với giá phòng từ 400,000 vnđ - 800,000 vnđ /đêm. Tầm nhìn của AHA đến năm 2025 là trở thành thương hiệu Khách sạn và căn hộ dịch vụ tiết kiệm - tiện lợi được yêu thích nhất Việt Nam, với hơn 500 cơ sở hiện diện tại hơn 10 tỉnh thành tại Việt Nam. Dựa trên nền tảng công nghệ, kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực quản lý vận hành chuỗi Khách sạn và căn hộ dịch vụ cũng như sự am hiểu về thị trường Khách sạn tư nhân ở Việt Nam và thị trường Khách du lịch inbound, Khách nội địa, chúng tôi ở Aha Hotels & Homes đang xây dựng nên một hệ sinh thái của Ngành dịch vụ lưu trú để mang lại cho những giá trị tốt nhất cho những Khách hàng lựa chọn AHA.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
- Trong tương lai, AHA sẽ cung cấp cho khách hàng hầu hết những sản phẩm phục vụ cho việc chuyến đi nhiều trải nghiệm hơn, tiện lợi hơn, tiết kiệm hơn, bao gồm việc đặt vé máy bay, xe đi lại, mua vé tham quan, ăn uống, mua sắm tại địa điểm du lịch. Chúng tôi nhắm tới thị trường 100 triệu dân số Việt Nam với thu nhập đang tăng trưởng và nhu cầu tiêu dùng là rất lớn cũng như làn sóng người nước ngoài đến du lịch và làm việc tại Việt Nam ngày càng tăng.