Mô tả công việc
A dynamic and enthusiastic salesperson, ready to join our sales team in Hanoi, Vietnam. The candidate must be a Vietnamese native, fluent in English, eager to work with international clients in a friendly and great company, and passionate about sharing their love for the country and travel.
★ Searching for and developing new clients through the internet, managing, and developing the assigned client portfolio.
★ Communicating with B2B/direct clients, meeting their demands and requirements via social networks (such as Whatsapp, Skype, etc.), email, or phone.
★ Understanding how clients think and adapting your ideas to suit their individual needs.
★ Performing calculations and sending quotations.
★ Creating tour programs based on client requests and adhering to the Sales Department's procedures.
★ Advising clients and staying up-to-date with market news and upcoming products.
★ Collaborating with departments such as operations and accounting to follow up and ensure the completion of created tour programs.
★ Collecting marketing documents and providing additional information to clients (about the destination and the products) to boost sales.
★ Attending team meetings, training sessions, and inspection trips.
★ Continuously improving based on feedback.
Yêu cầu công việc
⮚ Vietnamese candidates only
⮚ At least 1-2 years experienced in Sales inbound travel is required
⮚ Excellent spoken and written in English
⮚ Highly motivated and target driven with a proven track record in sales
⮚ Excellent selling, communication and negotiation skills
⮚ Relationship management skills and openness to feedback
⮚ Mastery of Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
⮚ Able to work under high pressure
⮚ Want to work as part of a small team with a desire to succeed and willing to learn
⮚ Experience in Luxury Travel is a bonus (but not required)
Quyền lợi được hưởng
● Opportunities to travel to many places both domestically and internationally.
● High income, including: basic salary + sales commission + project bonuses (commensurate with your true abilities).
● Regular company parties, with daily afternoon snacks such as yogurt, fruits, cakes, etc.
Training and Development:
● The company provides opportunities and support for participation in training programs to enhance skills.
● Opportunities to take on challenging tasks, fully utilize your abilities, and advance in your career.
Healthcare:
● Social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to the law.
● Gifts and visits for special occasions such as birthdays, weddings, funerals, and illness.
AHA thương hiệu thuộc sở hữu của AHAROOMS INTERNET, ra đời năm 2017 tại Singapore, là thương hiệu Khách sạn và căn hộ dịch vụ ở phân khúc 2-3 sao, hoạt động chủ yếu tại thị trường Việt Nam, với giá phòng từ 400,000 vnđ - 800,000 vnđ /đêm. Tầm nhìn của AHA đến năm 2025 là trở thành thương hiệu Khách sạn và căn hộ dịch vụ tiết kiệm - tiện lợi được yêu thích nhất Việt Nam, với hơn 500 cơ sở hiện diện tại hơn 10 tỉnh thành tại Việt Nam. Dựa trên nền tảng công nghệ, kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực quản lý vận hành chuỗi Khách sạn và căn hộ dịch vụ cũng như sự am hiểu về thị trường Khách sạn tư nhân ở Việt Nam và thị trường Khách du lịch inbound, Khách nội địa, chúng tôi ở Aha Hotels & Homes đang xây dựng nên một hệ sinh thái của Ngành dịch vụ lưu trú để mang lại cho những giá trị tốt nhất cho những Khách hàng lựa chọn AHA.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
- Trong tương lai, AHA sẽ cung cấp cho khách hàng hầu hết những sản phẩm phục vụ cho việc chuyến đi nhiều trải nghiệm hơn, tiện lợi hơn, tiết kiệm hơn, bao gồm việc đặt vé máy bay, xe đi lại, mua vé tham quan, ăn uống, mua sắm tại địa điểm du lịch. Chúng tôi nhắm tới thị trường 100 triệu dân số Việt Nam với thu nhập đang tăng trưởng và nhu cầu tiêu dùng là rất lớn cũng như làn sóng người nước ngoài đến du lịch và làm việc tại Việt Nam ngày càng tăng.