Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Master the company's products, familiarize with the customer's product usage process, and understand the customer's deep needs to complete additional purchasing tasks;
Actively find and approach new customers, visit customers regularly, maintain good relationships with them; have a deep understanding of customers’ company operating process, and promptly detect and solve problems;
Ability to build and strengthen relationships with key decision makers and influencers within assigned accounts to gain deep insight and anticipate their needs
Create customer-centric account plans, develop impactful goals, strategies, and actions to ultimately identify and secure new business, retain existing business, and ensure high customer satisfaction
Proactively understand industry and market trends and best practices as well as Classin products, services and processes to maintain relevance to clients and prospects
Work with the technical team to ensure technical support and after-sales service
Work closely with the finance team to support the resolution of key invoices and follow up on key accounts receivable
Promote and participate in marketing campaigns and events
Other relevant tasks that the company requires.
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's/Master's degree in a relevant field
More than 3 years of experience working in the field of large sales, with priority given to those with customer sources in related industries: such as construction services, manufacturing, finance, education, and retail;
Excellent communication and influencing skills in a sales/CRM environment
Experience in gaining key customer insights and influencing others to take action
Demonstrated ability to continuously learn on the job, proactive, and responsible;
Goal-oriented, quick learning ability, and willingness to challenge high income
Vietnamese native; Fluent in Business English; good at using Chinese is preferred but not required
SALARY & BENEFITS
Competitive pay package and incentives
Full-salary social insurance
Allowances for travelling and meeting customers
Internal activities: Women’s Day, Children’s Day, Mid-Autumn Festival, Tet Festival, etc. and other benefits under the provisions of the company
Young, dynamic, enthusiastic, and modern working environment
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
AHA thương hiệu thuộc sở hữu của AHAROOMS INTERNET, ra đời năm 2017 tại Singapore, là thương hiệu Khách sạn và căn hộ dịch vụ ở phân khúc 2-3 sao, hoạt động chủ yếu tại thị trường Việt Nam, với giá phòng từ 400,000 vnđ - 800,000 vnđ /đêm. Tầm nhìn của AHA đến năm 2025 là trở thành thương hiệu Khách sạn và căn hộ dịch vụ tiết kiệm - tiện lợi được yêu thích nhất Việt Nam, với hơn 500 cơ sở hiện diện tại hơn 10 tỉnh thành tại Việt Nam. Dựa trên nền tảng công nghệ, kinh nghiệm lâu năm trong lĩnh vực quản lý vận hành chuỗi Khách sạn và căn hộ dịch vụ cũng như sự am hiểu về thị trường Khách sạn tư nhân ở Việt Nam và thị trường Khách du lịch inbound, Khách nội địa, chúng tôi ở Aha Hotels & Homes đang xây dựng nên một hệ sinh thái của Ngành dịch vụ lưu trú để mang lại cho những giá trị tốt nhất cho những Khách hàng lựa chọn AHA.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
- Trong tương lai, AHA sẽ cung cấp cho khách hàng hầu hết những sản phẩm phục vụ cho việc chuyến đi nhiều trải nghiệm hơn, tiện lợi hơn, tiết kiệm hơn, bao gồm việc đặt vé máy bay, xe đi lại, mua vé tham quan, ăn uống, mua sắm tại địa điểm du lịch. Chúng tôi nhắm tới thị trường 100 triệu dân số Việt Nam với thu nhập đang tăng trưởng và nhu cầu tiêu dùng là rất lớn cũng như làn sóng người nước ngoài đến du lịch và làm việc tại Việt Nam ngày càng tăng.