Mô tả công việc
- Assist guest with table reservation
- Speak with guests and staff using clear and professional language
- Handling guest complains
- Communicate with the kitchen regarding any menu questions, the length of wait and product availability
- Ensures that restaurant standards and SOP‘s are consistently implemented
- Work with fellow staffs and manager to ensure that the restaurant achieves its full potential
- Take an active role in coaching and developing junior staff
- Any other duties related to food and beverage service assigned by the manager
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary + service charge + allowance + tips
- A professional and friendly working environment with opportunities for advancement, participation in social insurance, unemployment insurance, accident and health insurance.
- Duty meal and company uniform provided.
- Participation in training programs: professional development and English language training.
- Annual bonuses and other benefits as per company regulations.
Yêu cầu công việc
- Fluent in Vietnamese, English and knowing Japanese is an advantage
- Have at least 2 year of experience in the same position in 4* hotels or higher
- Agile, enthusiastic, honest, careful and responsible; sociable, friendly and pressure-resistant
Yêu cầu hồ sơ
HR Office - 44 Yên Phụ, Ba Đình, Hà Nội
SĐT: 0386463895 (Ms. Hồng Anh)
Brilliant Việt Nam thuộc Brilliant Group là chuỗi trường ngoại ngữ danh tiếng ở Đông Nam Á đã đạt được thành tựu nhất định ở Philipines, Indonesia và Việt Nam. Brilliant Việt Nam được thành lập từ năm 2014, phát triển mạnh mẽ trong lĩnh vực giáo dục hướng đến học viên sử dụng tiếng Anh như ngoại ngữ thứ hai. Thế mạnh đào tạo của Brilliant Việt Nam là Tiếng anh thương mại, Tiếng anh tổng quát, chứng chỉ TOEIC/IELTS quốc tế mọi cấp độ.
Hiện nay, Brilliant Việt Nam đã có 04 trụ sở :
- Hồ Chí Minh: Lê Thánh Tôn Centre, Crescent Centre.
- Hà Nội: Kim Mã Centre, West Lake Centre.