Các phòng ban đang tuyển dụng tại AVADA GROUP

Công nghệ thông tin
Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng

Việc làm AVADA GROUP

Cập nhật 08/01/2025 21:02
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH AVADA GROUP
Giám Sát Tư Vấn Tuyển Sinh (Relationship Supervisor) - ILA Hội An
AVADA GROUP
46 việc làm 93 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 07/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quảng Nam

Mô tả công việc

Planning
- Plan for monthly, quarterly, yearly to train/coach staff in department;
- Plan and work with CM/GCM for weekly, monthly, quarterly and yearly activities to drive sales and re- sales;
New sales management
- Weekly and monthly sales and re- sales planning;
- Monitor conversion rate (visitors – placement tests- sales) daily;
- Monitor sales and re- sales performance daily;
- Co- operate with other training centres to maximize sales and re- sales for the company;
- Monitor telesales activities at centre;
- Review sales and re- sales performance weekly and set plan for upcoming week(s);
- Follow up bookings daily;
Customer satisfaction
+ Customer service
- Handle customers’ feedbacks/complaints;
- Monitor sales and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional;
- Verify customers requests relating to saving fee, class transfer, refund, etc;
- Support in events organized/planned by the company;
- Verify special offer or discounts;
- Propose events, activities for centre when necessary;
+ Coaching and training
- Sales and Care Development;
- Conduct Workshop/Training for sales and care team;
Centre Operation
- Monitor to make sure EP follow policies, procedures, instructions, internal regulations and standards;
- Observe/monitor to make sure EP’s performance is accurate and professional;
- Arrange staff working schedule;
- Check ERP to make sure every process is applied correctly;
School contract
- Follow up payment at school;
- Monitor school contract to make sure deliver good service to the students;
- Visit school to build relationship;
Marketing
+ Local MRK
- Prepare and organize all local marketing event at centre;
+ ELT activities
- Support all ELT activities at centre;
Reporting
- Verify weekly and monthly ILA account report;
- Corporate report;
- Verify Non- standard Working Hours Report;
- Verify weekly monthly new sales and re- sales report;
- Check Unearned Revenue Reports and take immediate action for any “Outstanding Payment” cases;
- Complete reports: weekly, monthly or as required;
CM/GCM Delegation
- Support in cost control: utilities, paper, stationery, resources;
- Work with HO departments and training centres, when necessary;
- Support CM/GCM in centre performance financial KPIs: new sales, revenue;
- Work with local authorities, landlord, schools, clients, when necessary;
Account management
- Monitor all account at the centre to ensure good service;
- Transfer account on time if any issue happened.
- Assign account to EP;
- Manage account lost of each EP;

Yêu cầu công việc

Skills

- Experience in working in administration and customer services. Sales experience is preferable;
- University degree, major in English;
- Experience in supervision position;

Language

- Good leadership and management skills;
- Be able to well manage and organise the job;
- Good analysis & problem solving skill;
- Be careful and details;
- Basic knowledge in finance;
- Training, delegation & coaching skill;

Qualifications

- Good communication skills both in English and Vietnamese;

Computer

- Good MS Office skills (Word, Excel, Access...);

Other requirements

- Be able to work on shift;- Be able to travel to another centre as request.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-07 23:55:02

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Công ty TNHH Avada Group (Mageplaza), Tập đoàn Avada tự hào là một doanh nghiệp trẻ có tốc độ phát triển mạnh mẽ trong lĩnh vực sản xuất và xuất khẩu phần mềm, cung cấp giải pháp Thương mại điện tử hoàn hảo cho các doanh nghiệp trên toàn thế giới. Tập đoàn Avada với tiền thân là Công ty TNHH Mageplaza, được nghiên cứu và thành lập từ năm 2014. Trong suốt giai đoạn phát triển của mình, Tập đoàn Avada luôn nỗ lực để tạo ra những sản phẩm tốt nhất với những tính năng ưu việt, nổi trội, đáp ứng được yêu cầu ngày càng cao của khách hàng. Với sự lớn mạnh không ngừng, chúng tôi luôn ý thức được vai trò quan trọng của nguồn nhân lực trong sự phát triển của công ty. Chúng tôi hiểu được giá trị cốt lõi của công ty nằm ở chính đội ngũ nhân viên và luôn nỗ lực để tạo ra một môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện và trẻ trung. Tập đoàn Avada luôn tạo mọi điều kiện có thể để giúp các bạn thỏa sức sáng tạo, trao đổi và học hỏi lẫn nhau.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chính sách như BHYT, BHXH, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch trong nước và nước ngoài 
  • Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
  • Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
  • Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
  • Xây dựng đội ngũ (team building)

Lịch sử thành lập

  • 2021: Công ty được thành lập

Mission

  • Trở thành nhà cung cấp và phân phối các sản phẩm với chất lượng tốt nhất và đem đến sự hài lòng cho khách hàng

Những nghề phổ biến tại AVADA GROUP

Bạn làm việc tại AVADA GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo AVADA GROUP

AVADA GROUP

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo