Việc làm ATLANTIC

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH BAO BÌ ATLANTIC
Operations, Air Export - Freight Forwarder (HCMC)
ATLANTIC
2.5
2 đánh giá 7 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 6
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Purpose of the position

  • Handling of processing outbound shipments.
  • Comply all handling procedures for global accounts

Main Duties & Responsibilities

  • Receiving Bookings, contact with shipper and agent to arrange the shipment
  • Working within SOP’s and quotation from Sales team and overseas offices.
  • Input data into the system to create file, completing MAWBs and HAWBs, ensure correct & on time handling of files in accordance with relevant process for CW1
  • Sending pre-alerts to overseas offices
  • Timely invoicing clients/ agents and closing files
  • Follow up payment for non-credit clients of local charge and freight prepaid
  • Shipment track and trace updates
  • Checking and confirm incoming invoice of sub-contractors on time & correctly
  • Customer Service by following up on customer advices/ request or claim and feedback to customer and overseas stations and make respective shipment arrangements
  • Inform team leader/ supervisors of any irregularities or problems that require assistance and to feedback on subcontractors’ s standards and services.
  • Handles customers statistics and reports or any special request for updating system, if required.
  • Take up additional tasks as assigned (e.g. support / share workloads with other teams, if needed/required)

Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum one (1) year logistics/freight forwarding experience.
  • Good communication of written and spoken English & local language.
  • Must have PC experience and ability to prepare documentation quickly and accurately
  • Respond promptly and professionally to customer needs, answering calls and dealing with customer queries, providing a first-class customer service at all times
  • Follow policies and procedures and able to understand laws, rules and regulations in areas of assignment         

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Những nghề phổ biến tại ATLANTIC

Bạn làm việc tại ATLANTIC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ATLANTIC

ATLANTIC

Click để đánh giá