- Máy tính xách tay
- Đồng phục
- Thưởng
- Chế độ nghỉ phép
- Develop a country strategy that leverages the international brand positioning while catering to the specific needs and priorities of the target market. This will contribute to the continued growth of the brand and foster a strong relationship with local consumers.
- Define the strategic orientations and the 3-year marketing plan for the category, monitor the portfolio (new launches, pillar products’ renewal and animation of core catalogue). This will ensure our brand remains competitive, adapts to market changes, and achieves sustainable growth.
- Implement new launches with a focus on intense consumer engagement, leveraging a localized marketing mix (IMC/360/Digital/Retail) and creating memorable brand experiences through brand events, store activations, and strategic partnership.
- Mobilise and collaborate with other departments (retail, merchadise, education, etc. ) and global team to build broader business strategy.
- Monitor the local adaptation of communication materials (imagery, digital, point of sale)
- Make recommendations to management on the category based on one’s expertise of the consumer, market and competitors.
- Own the brand patrimony, guarantee the brand identity: ensure that all actions are in line with the sense of purpose while nourishing the brand.
- Monitor the retail marketing strategy working hand-in-hand with the retail team, store manager and education/training team and monitor the proper implementation of retail materials (services, advice, etc.).
- Build, develop and manage a strong and talented team, train them and develop their expertise and know-how.
Experience
- At least 2 years of experience in brand/ marketing experiences at equivalent roles required in luxury retail industry
MARKET & CONSUMER INSIGHT
- Identify market drivers
- Translate trends and consumer knowledge into meaningful insights brand development.
- Build memorable brand experiences though brand event/ store activation.
- Obsess with driving footfall traffic to stores.
- Develop integrated campaigns that work.
- Integrate retail & shopper expertise.
- Deliver excellence with agility and rigor.
- Integrate sustainable, business consciousness.
- Creates collaboration for bigger success.
- Shares & leverages best practices.
- Excellent stakeholder management and leadership skills
- Entrepreneurial vision is critical. Identify creative opportunities and challenges; present strategic and creative solutions
- Business savvy
- Communication & problem-solving skills
- Customer-oriented
- University degree in Economics, Marketing, Business Administration, an MBA is a plus.
Công TY TNHH CODELINK - CodeLink, là một studio phát triển chú trọng đến sáng tạo và sản phẩm.
CodeLink là một studio phát triển chú trọng đến sáng tạo và sản phẩm được tạo thành từ sự kết hợp giữa các nhà Thiết kế sản phẩm và Nhà phát triển tài năng.
Chúng tôi tập trung vào các Phương pháp Agile và Tư duy Thiết kế (Design Thinking) để tạo ra ứng dụng di động và Web chất lượng cao bằng React, React Native, Node.JS và Ruby
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Chúng tôi dẫn dắt khách hàng của mình thông qua quy trình Design Sprint, sản xuất UI theo hướng người dùng và sau đó sử dụng các công nghệ tiên tiến để đưa sản phẩm của họ ra thị trường.
Review Codelink
Công ty khá là open và team trẻ (RV)
Môi trường làm việc tốt, trẻ trung năng động (RV)
Môi trường thân thiện, sếp hoà đồng (IT)