TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.
Why Join Us
Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.
Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.
To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.
At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.
Join us.
About Us
Our team comes from APAC Regional Business, Global Business Solutions. We partner with key market partners across the APAC region to drive their user growth and marketing strategy by owning and implementing customised marketing and measurement solutions, ad tech integration and platform innovation.
Responsibilities
- Collaborate effectively with cross-functional teams (including Product, Sales, Client Solutions, Marketing Science) to identify and scope out growth opportunities in assigned verticals and brand/performance advertisers, develop marketing narratives and collateral to unlock growth
- Partner with MarComs team to design messaging and content for external and internal scaled campaigns across APAC, focussing on clear strategies, measurable KPIs, and leverage insights from market research and campaign performance. Partner and collaborate with other marketing strategists regional and globally in order to leverage global resources and scale projects beyond APAC
- Knowing the broader ecosystem of media solutions inside-out (TikTok Shop, Branding, Measurement and Performance), understand latest trends and challenges in the industry in order to strategically elevate our messaging frameworks into clear, concise and easy to understand B2B language.
- Develop thought leadership to inspire the industry on how to better measure and reach their marketing objectives on TikTok. Partner closely with the wider marketing team to lead the execution of comprehensive marketing plans including internal social, PR, and web properties, and externally through industry engagements
- Build or localise industry narratives, marketing content, industry reports to articulate TikTok's value proposition to advertisers. Work with senior leadership and broader marketing solutions communities across SEA and APAC to develop external key messages to be amplified across industry events, partner meetings and other high profile engagements.
- Sales enablement: plan and conduct sales training & workshops for client-facing teams on empowering their clients to achieve better performance.
Được thành lập vào năm 2015 và có trụ sở chính tại Hoa Kỳ, CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ ADVANCE SOLUTIONS nổi trội trong việc cung cấp các hệ thống POS và thiết bị đầu cuối hàng đầu được thiết kế riêng cho các tiệm làm móng, thẩm mỹ viện và nhà hàng trên khắp Hoa Kỳ. Cam kết về sự xuất sắc của chúng tôi được phản ánh trong nhóm Hỗ trợ khách hàng 24/7 của chúng tôi, bao gồm các nhân viên tận tụy và chuyên nghiệp, luôn sẵn sàng hỗ trợ mọi thắc mắc.
Advance Solutions Technology được đánh giá cao không chỉ vì chất lượng vượt trội của sản phẩm mà còn vì dịch vụ khách hàng đặc biệt. Để đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng và sự hỗ trợ của khách hàng, chúng tôi không ngừng mở rộng đội ngũ của mình để cung cấp dịch vụ tốt hơn nữa trong tương lai. Để biết thêm thông tin về các sản phẩm của chúng tôi, vui lòng truy cập trang web của chúng tôi tại zota.us.
Liên hệ: Lầu 5, Tòa nhà Golden Star, 58B Nguyễn Thị Thập, P. Bình Thuận, Q. 7, TP.HCM