Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- Respond to inbound sales inquiries
- Understand customer needs and recommend appropriate shipping solutions
- Maintain a high level of product knowledge to effectively address customer questions and concerns
- Coordinate closely with POLs to push for more import volumes
- Follow up with potential sales leads to nurture relationships and close sales
- Achieve and exceed target lifting goals through telemarketing and daily sales visits
- Maintain accurate records of customer interactions and sales activities in the CRM system
- Collaborate with the sales team to develop and implement effective sales plans
- Update the market situation to Inbound Supervisor / Manager to identify trends, competitor activities, and potential opportunities
- Attend regular sales meetings to align with team goals and objectives
Yêu Cầu Công Việc
Key Qualifications & Skills
- Bachelor’s degree minimum of 2 years of experience in inbound sales or a related field, preferably in the shipping or logistics industry
- Good in English, both written and spoken
- Good communication and interpersonal skills
- Good problem-solving abilities and a customer-centric approach
- Ability to work independently and as part of a team
- High level of motivation and a results-driven mindset
- Ability to use Word, Excel, PowerPoint, Outlook
Key Performance Indicators / Measures
- Import lifting
- Sales visits
- Client promotion
- VAS product sales
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 2015 và có trụ sở chính tại Hoa Kỳ, CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ ADVANCE SOLUTIONS nổi trội trong việc cung cấp các hệ thống POS và thiết bị đầu cuối hàng đầu được thiết kế riêng cho các tiệm làm móng, thẩm mỹ viện và nhà hàng trên khắp Hoa Kỳ. Cam kết về sự xuất sắc của chúng tôi được phản ánh trong nhóm Hỗ trợ khách hàng 24/7 của chúng tôi, bao gồm các nhân viên tận tụy và chuyên nghiệp, luôn sẵn sàng hỗ trợ mọi thắc mắc.
Advance Solutions Technology được đánh giá cao không chỉ vì chất lượng vượt trội của sản phẩm mà còn vì dịch vụ khách hàng đặc biệt. Để đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng và sự hỗ trợ của khách hàng, chúng tôi không ngừng mở rộng đội ngũ của mình để cung cấp dịch vụ tốt hơn nữa trong tương lai. Để biết thêm thông tin về các sản phẩm của chúng tôi, vui lòng truy cập trang web của chúng tôi tại zota.us.
Liên hệ: Lầu 5, Tòa nhà Golden Star, 58B Nguyễn Thị Thập, P. Bình Thuận, Q. 7, TP.HCM