Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
About us:
- Hai Trieu Vietnam has been established and developed for more than 33 years as a retail chain system, providing authentic fashion accessories such as: watches, jewelry, glasses, etc. Hai Trieu Vietnam currently owns the brands Hai Trieu Watches and Hai Trieu Eyewear, with a chain system of more than 30 branches nationwide.
Job description:
- Hai Trieu's Marketing Department currently has nearly 30 employees divided into many different teams: SEO, Content, Social, Studio & Media...
- You will have the opportunity to:
+ Facebook Fanpage: Develop ideas, write content, and brief visuals for posts on the Dong Ho Hai Trieu and Kinh Hai Trieu Fanpage.
+ Email Marketing: Directly design and send emails to customers using Netcore, a world-leading email marketing platform.
+ KOL/KOC Booking: Search for and book KOLs/KOCs on various platforms with significant budgets to increase brand reach and sales.
+ Brand Communications: Collaborate with the leader to plan and execute projects to enhance brand awareness for Hai Trieu and exclusive brands.
+ Work on various campaigns such as advertising campaigns, seasonal marketing campaigns, and grand opening campaigns.
+ Create content for new channels: Instagram, Facebook Groups, TikTok, etc.
Other information:
- Working hours: 8:00 AM - 5:00 PM, Monday to Saturday morning.
- Working location: 156A Tran Quang Khai Street, District 1, Ho Chi Minh City.
- Probation period: 2 months, 85% salary.
Benefits:
- Salary: 12 - 15+ million VND/month (Gross salary, negotiable based on competence). Hai Trieu strives to provide a salary based on your contributions and dedication.
- Exclusive privileges for Hai Trieu's Marketers: work from home 3 times/month (depending on the characteristics of the job), empowerment in job management, performance-based management instead of micromanagement, company investment for professional development through external courses, etc.
- Benefits for Hai Trieu-ers: comprehensive basic insurance for employees, 12 days of annual leave convertible to monthly salary, annual profit-sharing in April, a watch and VIP health insurance package for employees with over 3 years of service, special discounts on internal purchases, etc.
Recruitment Process:
- The interview process consists of two rounds: the 1st round with the SEO Team Leader and the 2nd round with the Marketing Director.
- Interview format: offline at Hai Trieu’s office.
- The results will be announced immediately after the final interview round.
Yêu Cầu Công Việc
1. Candidates with the age 24 or older, with a college degree or higher in Marketing, Business Administration, Economics, Journalism, Communications, etc.
2. At least 2 year of experience managing social media channels and developing community content.
3. A deep understanding of social media platforms and the types of content suitable for each platform.
4. Excellent writing skills, a sales mindset, and the ability to understand customer psychology to convey appropriate content.
5. Proficiency in research and creating presentations. Ability to quickly grasp social media trends. Candidates with a creative mindset and experience in graphic design and short video production are preferred.
6. Knowledge of Facebook Ads is an advantage.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác:
Work from home 3 times/month (depending on the characteristics of the job), empowerment in job management, performance-based management instead of micromanagement, company investment for professional development through external courses, etc.
- Thời gian thử việc: 02 tháng
- Độ tuổi: 26 - 35
- Thời gian làm việc: Thứ 2 - Sáng Thứ 7 hàng tuần
- Phúc lợi:
12 - 15+ million VND/month (Gross salary, negotiable based on competence). Hai Trieu strives to provide a salary based on your contributions and dedication.
- Ngày nghỉ:
Comprehensive basic insurance for employees, 12 days of annual leave convertible to monthly salary, annual profit-sharing in April, a watch and VIP health insurance package for employees with over 3 years of service, special discounts on internal purchases, etc.
- Lương: 12 Tr - 15 Tr VND
Video Tuyển Dụng
Được thành lập vào năm 2015 và có trụ sở chính tại Hoa Kỳ, CÔNG TY TNHH CÔNG NGHỆ ADVANCE SOLUTIONS nổi trội trong việc cung cấp các hệ thống POS và thiết bị đầu cuối hàng đầu được thiết kế riêng cho các tiệm làm móng, thẩm mỹ viện và nhà hàng trên khắp Hoa Kỳ. Cam kết về sự xuất sắc của chúng tôi được phản ánh trong nhóm Hỗ trợ khách hàng 24/7 của chúng tôi, bao gồm các nhân viên tận tụy và chuyên nghiệp, luôn sẵn sàng hỗ trợ mọi thắc mắc.
Advance Solutions Technology được đánh giá cao không chỉ vì chất lượng vượt trội của sản phẩm mà còn vì dịch vụ khách hàng đặc biệt. Để đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng và sự hỗ trợ của khách hàng, chúng tôi không ngừng mở rộng đội ngũ của mình để cung cấp dịch vụ tốt hơn nữa trong tương lai. Để biết thêm thông tin về các sản phẩm của chúng tôi, vui lòng truy cập trang web của chúng tôi tại zota.us.
Liên hệ: Lầu 5, Tòa nhà Golden Star, 58B Nguyễn Thị Thập, P. Bình Thuận, Q. 7, TP.HCM