As a Content Executive, the candidate will play a creative role in optimizing and developing content guidelines for TikTok (Video & Livestream) to enhance advertising campaigns. The role involves coordinating with other departments to ensure content is always trending, engaging, and effective in generating revenue.
Responsibility:
Monitor trending content and brand activities on TikTok daily.
Participate in attracting, screening, and selecting creators that align with campaign objectives.
Review content daily to ensure the quality and quantity of content for campaigns.
Develop and implement content strategy for client campaigns, including building content guidelines, content libraries, and aligning content direction with campaign goals.
Contribute to the growth in the quantity and quality of videos & livestreams, as well as overall campaign revenue.Qualifications:
At least 6 months to 1 year of experience in Content Marketing and regularly keeping up with trends on TikTok and other social media platforms.
Basic video editing skills.
Communication skills, eagerness to learn, and adaptability to changes in TikTok trends.
Creative, data-driven, with the ability to develop and execute content ideas.
Preference for candidates with experience working in agencies or the eCommerce industry.
Research and data analysis skills related to the industry and clients.Benefits:
Attractive salary; 2-month probation period with 100% salary.
Lunch allowance: 40,000 VND/workday, laptop allowance: 400,000 VND/month, free parking.
Working hours: 9:00 AM - 6:00 PM (Monday to Friday: 37.5 hours/week).
Annual leave: 12 days/year. Employees get 1 day off on their birthday.
Holiday bonuses: New Year, International Women's Day (March 8), International Labor Day (May 1), National Day (September 2), Vietnamese Women's Day (October 20), Mid-Autumn Festival, birthday, quarterly, and year-end bonuses.
13th-month salary and biannual salary review.
Social insurance and health insurance (PVI); annual health check-up.
Training policy: annual training budget based on rank; regular internal and external training courses.
2-3 company trips per year and other team building activities.
Opportunities for professional training and skill development.
Working With Us:
Culture: We are a results-driven team that thrives under pressure. We value honesty, transparency, and constant learning.
Development: This role offers the chance to grow into positions such as Content Leader or Ad Team Leader, with training provided to excel in TikTok eCommerce.
Tools: Proficiency in Google Spreadsheets, Lark, and the TikTok Ad Dashboard is expected.
CÔNG TY TNHH GIẢI PHÁP CÔNG NGHỆ DHM là Công ty được tách ra từ Công ty Simthanglong hoạt động trên 10 năm về lĩnh vực công nghệ.
DHM liên kết với các tổ chức tín dụng như: Shinhan Bank – Shinhan Finance – VPBank – SHB – Mira – PTF – MC….
Đặc biệt CÔNG TY TNHH DHM LÀ ĐỐI TÁC SỐ 1 CỦA CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI PHÁP THANH TOÁN SỐ ( DIGIPAY – ĐÃ HUY ĐỘNG VỐN THÀNH CÔNG LẦN 2 – 2.5 TRIỆU USD TỪ QUỸ ĐẦU TƯ ASCENT VIỆT NAM VENTURES…VÀ NHIỀU QUỸ ĐẦU TƯ NƯỚC NGOÀI ). Giới thiệu các sản phẩm vay tín chấp & thế chấp tới khách hàng có nhu cầu vay vốn kinh doanh – tiêu dùng (Cá Nhân – Tiểu Thương, Hộ Kinh Doanh & Doanh Nghiệp). Các gói vay đa dạng cụ thể đối với vay tín chấp tiêu dung đối với cá nhân từ 10 triệu tới 500 triệu. Đồng thời, đối với tiểu thương – hộ kinh doanh vay tín chấp lên tới 1 tỷ đồng, đối với doanh nghiệp vay tín chấp lên tới 3 tỷ đồng. Ngoài ra hỗ trợ tư vấn vay thế chấp hạn mức lên tới 100 tỷ đồng. DHM cam kết nỗ lực trở thành đơn vị tiên phong và uy tín, là nơi kết nối nhanh nhất giữa khách hàng cần vay tiền với các tổ chức tín dụng phù hợp nhất. Ngoài ra DHM chuyên thiết kế gia công may đo phần mềm như: CRM - AUTOCALL – SMS ( nhắn tin và gọi điện tự động theo danh sách và nội dung của ng sử dụng ) – là đơn vị truyền thông quảng cáo: facebook – zalo – titok….tìm kiếm khách hàng có nhu cầu với thời gian siêu tốc & chi phí thấp nhất. DHM đã kết nối thành công cho nhiều người lao động với nhà nhà tuyển dụng.