Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Network: monitoring network performance, maintain, configure and replace network equipments
2. VOIP: issue, setup, manage the VOIP phone system.
3. Support:
- Support Head Office which is in different location.
- Delivery support at maintenance/ remodeling/ upgrade
4. Hardware:
- Solve outage and replace detective hardware
- Contact User service/ IT helpdesk on defective hardware
- Check and maintain label printers, barcode printers, peripherals
- Check and maintain office equipment: printers, photocopier, fax…..
- General check on desktop and infrastructure
- Maintain data center (servers, UPS, PaBX, network devices)
5. Data backup
- Change backup tapes according to data backup procedure
- Transfer tapes to Head Office for off-site storage
6. Suppliers
- Order consumable suppliers (paper, ribbons, printer cartridges, batteries…)
- Manage stock of consumable suppliers.
7. System and application:
- Support daily business process, trouble should and advise solution
- Work with AS400 ERP, database and Microsoft product.
- Programming / developing new apps
- Roll out applications
Yêu Cầu Công Việc
1. Education
Required
- Degree in computer science, automatic control and other related fields;
- Strong skills and experience without IT diploma is also acceptable
Desired
MSCE, CCNA certified is preferred but not a must.
2. Experience
- 1-3 years in IT helpdesks or related tasks
3. Knowledge of:
- Basic network technology
- General knowledge of Microsoft Office Products , Windows2000 AD, MS Exchange
- Microsoft Exchange server
- Microsoft SQL
- Good sense of company information security.
4. Skills and Abilities
- Good command of English both reading and writing.
- Good time & conflict management skills, multi-task processing ability.
- Manage our fixed asset and set up safety stock.
- Ability to work in different locations
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 23 - 35
- Lương: Cạnh tranh
ELCA là công ty phát triển phần mềm độc lập lớn nhất của Thụy Sĩ. Từ năm 1968 đến nay, nhiệm vụ của chúng tôi là hiện thực các giải pháp độc đáo và sáng tạo có giá trị gia tăng rõ rệt. Làm việc cùng với khách hàng và đối tác của mình, chúng tôi luôn đảm bảo cho sự bền vững của hệ thống.
Trong hơn 15 năm, Tập đoàn ELCA đã và đang điều hành thành công trung tâm phát triển phần mềm tại Việt Nam.
Quyết định thành lập ELCA Việt Nam là một quyết định mang tính đột phá của Tập đoàn. Năm 1998, ELCA là một trong những công ty phần mềm đầu tiên với 100% vốn nước ngoài mở văn phòng tại thành phố Hồ Chí Minh.