Mô tả công việc
Provides exceptional services to guests and internal customers in other department at all time to maintain positive interactions with good working relationships.
Maintains an efficient and accurate filing system to record all sales agreements, contracts and quotations
Submits Sales report to Sales Manager and provides reporting of business booked to Sales Coordinator for consolidation.
Entertains and conducts hotel inspections to clients whenever required.
Establishes and maintains strong relationship with the established clientele and constantly explores into new business opportunities.
Liaises and works closely with the related operation departments ensuring guest's requests and expectations are being met.
Handles guest and associate enquiries in a courteous and efficient manner, reporting complaints or problems.
Achieve the personal target contributing to the Sales revenue and follows up sales leads to identify prospect.
Assists to conduct extensive competitor research and maintains excellent Product Knowledge of the Hotel.
Professionally conducts routine telemarketing activities to identify new accounts.
Systematically and efficiently calls on allocated Accounts within assigned sector and reports findings and opportunities to the Sales Manager/ Director of Sales.
Assists the Sales Managers to follow up on all matters in the absence of the Sales Manager.
Ensures high standards of personal presentation and grooming.
Understands and strictly adhere to Rules and Regulations established in the Associate Handbook and the hotel’s policies concerning fire, hygiene, health and safety
Attends training sessions and meetings as and when required.
Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- Ideally with a university degree in Hospitality/Tourism management or Business/ Economic management
- Minimum 01 years work experience as the same position.
- Strategic orientation, as well as good problem solving, administrative and interpersonal skills are a must.
- Work experience in a luxury hotel or in an international hotel chain
- Great problem solving, organizational, analytical, and coordinating abilities
- Excellent communication skills and great interpersonal skills.
Yêu cầu công việc
- Ideally with a university degree in Hospitality/Tourism management or Business/ Economic management
- Minimum 01 years work experience as the same position.
- Strategic orientation, as well as good problem solving, administrative and interpersonal skills are a must.
- Work experience in a luxury hotel or in an international hotel chain
- Great problem solving, organizational, analytical, and coordinating abilities
- Excellent communication skills and great interpersonal skills
Yêu cầu hồ sơ
• Direct application to: Human Resources Department, Park Hyatt Saigon, 2 Lam Son Square, District 1
Với mục tiêu trở thành người tiên phong trong ngành chiếu sáng khi mở ra kỷ nguyên đèn LED, chúng tôi đã tạo ra Cosmos để trở nên khác biệt so với các thương hiệu chiếu sáng khác. Chúng tôi xây dựng công ty của mình trở nên nổi bật, thiết kế các sản phẩm với triết lý đổi mới, chú ý đến từng chi tiết và đặc biệt.” giá trị.
Cosmos luôn tuân thủ quan điểm hoạt động đặt chất lượng lên hàng đầu và cải tiến liên tục. Tất cả các đèn chiếu sáng đạt tiêu chuẩn chất lượng Châu Âu và đẳng cấp quốc tế, với thành phần từ Mỹ và Nhật Bản.
Cái đẹp của ánh sáng luôn là niềm đam mê mãnh liệt trong tâm trí của chúng tôi. Tại Cosmos, chúng tôi luôn mong muốn tìm ra những giải pháp ánh sáng đẹp nhất, luôn muốn tạo ra những sản phẩm sắc sảo nhất để đem lại sự chất lượng và hoàn hảo trong lĩnh vực này. Mỗi cá nhân tại Cosmos Lighting luôn không ngừng trao dồi, nâng cao kiến thức về công nghệ, luôn đi nhiều để thấy nhiều, mở mang tầm mắt và hiểu biết về con người, kiến trúc. Chúng tôi hy vọng sẽ có cơ hội được hợp tác với quý khách hàng để đem lại vẻ đẹp cho công trình của quý khách, thông qua các sản phẩm của Cosmos và nghệ thuật chiếu sáng.