Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
[445] Facility & Security Officer HOT URGENT
Toàn Thịnh
8 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
29/10/2024
Hạn nộp hồ sơ:
28/11/2024
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Summary
- Main function: Carry out all tasks for smooth functioning and safe operation of the shopping mall by covering Facility, Security, and Infrastructure. Follow maintenance work to ensure that contracted service providers perform all contractual obligations.
- Work location: AEON MALL Binh Tan – No.01, Street 17A, Quarter 11, Binh Tri Dong B Ward, Binh Tan District, HCMC.
- Working time: Average 5 days/week and in shift (A shift 8:30 AM – 5:30 PM & C shift 1:30 PM – 10:30 PM, about 5-7 C shifts per month), 1-2 OFF days/week not fixed on weekends, some shifts on public holidays.
- Report to: Executive/ Senior Executive.
- Coordinate with ADV to check safety, solve any incidents of tenants regarding equipment and technical systems such as water leaking, broken roller shutter, blackout, etc. (15%)
- Instruct operation procedures and regulations of shopping mall to tenants, suppliers, vendors and follow their implementation. (15%)
- Regularly patrol around the shopping mall to ensure that all facilities and services are provided to customers in good conditions; Deal with constructors regarding repairing and renovating work. (15%)
- Follow all fit-out work, renovation, event set-up in the shopping mall and report the schedules and relevant incidents if any. (15%)
- Check service performance of Aeon Delight Vietnam (ADV) (contracted service provider) and make suggestions for quality service improvement and cost saving. (10%)
- Handle facility and security requests from tenants and contractors. (10%)
- Summarize facility and security data & make report as required from supervisors. (10%)
- Other duties as assigned. (10%)
- Bachelor’s degree, preferably in Engineering.
- Candidates with 2 – 3 years of experience in Building Management/ Operation, Facility Management or related fields are preferred.
- Have knowledge of technical systems, safety regulations, can check and understand technical drawings.
- Good at both spoken and written English and Vietnamese.
- Good at Microsoft Office.
- Have customer focus mindset.
- Good at teamwork and coping with stress.
- Willing to work in shift.
Khu vực
Toàn Thịnh
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
776/7a Nguyễn Kiệm, P4, quận PHú Nhuận
Công ty TNHH Cung ứng Nguồn Nhân Lực Toàn Thịnh được thành lập với lĩnh vực hoạt động chính là:
Cho thuê lại lao động; Gia công hàng hóa, thầu khoán, thầu phụ; Cung ứng lao động thời vụ, lao động tạm thời; Hợp thức hóa lao động; Dịch vụ bốc xếp; Dịch vụ đóng gói; Dịch vụ vệ sinh công nghiệp; Dịch vụ tính lương; Dịch vụ tuyển dụng, cho các doanh nghiệp sản xuất sử dụng nhiều lao động hoặc các doanh nghiệp sử dụng lao động không mang tính thường xuyên, các doanh nghiệp mới hoạt động mà lực lượng lao động tuyển dụng chưa đủ hay các doanh nghiệp muốn sử dụng lao động thuê ngoài như là một lợi thế cạnh tranh để chuyển chi phí nhân công vốn được xem là định phí, thành biến phí có hóa đơn
Những nghề phổ biến tại Toàn Thịnh
Bạn làm việc tại Toàn Thịnh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Toàn Thịnh
Click để đánh giá