Việc làm Đắc Yến

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Đắc Yến
[HCM-District 7] MEDIA - SALES EXECUTIVE STAFF
Đắc Yến
4 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 26
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 26
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

* Document Management:

- Prepare, store, and manage documents related to company operations.

- Ensure all documents are organized, easily accessible, and secure.

* Office IT Skills:

- Proficient use of Microsoft Office software (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).

- Assist the manager in drafting documents, reports, and other necessary materials.

* Sales (B2B Communication):

- Build and maintain relationships with corporate clients.

- Consult and introduce the company’s products/services to corporate clients.

- Monitor and support the transaction process from initial contact to contract signing, and implement related project tasks.

* Tasks as Assigned by Superior:

- Perform tasks assigned by superiors promptly and effectively.

- Report work progress and arising issues to superiors.

- Coordinate and support work with related departments.

  • NOTE:

- This is the recruitment page for Parttime/Fulltime positions at Lotte Cinema, the human resources department will receive CV information and contact you for an interview.

- LOTTE Cinema only interviews DIRECTLY AT THEATER - the position you apply for, DOES NOT interview at any other location such as home, coffee shop,...

- LOTTE Cinema only posts recruitment information on page: Lotte Cinema Careers and official recruitment websites (Vietnamworks, Careerbuilder, CareerLink, Ybox,...). DO NOT recruit through any brokers/intermediaries.

Yêu Cầu Công Việc

Education: Graduation from college or university in Business Administration, Economics, or related fields.

Language Skills: Good communication skills in Vietnamese and English (preferred).

Work Experience: Minimum of 1 years of experience in a similar position.

Skills: 

Excellent communication skills, especially in B2B communication.

- Proficient in office IT skills.

- Strong organizational and document management skills.

- Teamwork skills and the ability to work independently.

Other Requirements: Honest, careful, and highly responsible.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Độ tuổi: 24 - 35
  • Thời gian làm việc: Monday - Friday: 8.00 AM - 5.00 PM
  • Đồng nghiệp: Friendly
  • Phúc lợi: According to company’s regulations.
  • Ngày nghỉ: Comply with Vietnam Labor.
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
403 Tô Ngọc Vân, Phường Thạnh Xuân

Công ty TNHH Đắc Yến được thành lập ngày 07/04/2005 và đi vào hoạt động gần 20 năm qua chuyên về lĩnh vực nhập khẩu và phân phối phụ tùng ô tô.

Với hệ thống lãnh đạo chuyên nghiệp đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm về lĩnh vực kinh doanh và phân phối phụ tùng ô tô. Tất cả các mặt hàng của chúng tôi đều nhập khẩu trực tiếp từ các thương hiệu chính hãng được nhập khẩu từ nhiều Quốc Gia trên toàn cầu. Đắc Yến sẽ mang đến Quý khách hàng những sản phẩm chính hãng chất lượng tốt, giá cả cạnh tranh, thời gian giao hàng nhanh nhất và phương thức thanh toán linh hoạt. Công ty chúng tôi mong muốn đem đến cho Quý Khách Hàng những mặt hàng và dịch vụ hoàn hảo nhất.

Hiện tại Chúng tôi là đơn vị nhập khẩu và phân phối phụ tùng Ô Tô chính hãng lớn nhất Việt Nam.

Chúng Tôi đang tìm kiếm và tuyển mộ những người bạn đồng hành cùng gia đình Đắc Yến, cùng đi đến những điếm đích tuyệt vời nhất.

Cảm ơn tất cả Các Bạn đã đến và tham gia cùng gia đình Đắc Yến

 

Những nghề phổ biến tại Đắc Yến

Bạn làm việc tại Đắc Yến? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đắc Yến

Đắc Yến

Click để đánh giá