Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Details
Position: Accounting Staff (General) (HN) - Real Estate
Job Code: 108964
- Working location: Ba Dinh District, Hanoi City
- Monthly Salary: 20,300,000~30,500,000VND
Responsibility
<Job Responsibilities> :
1. General Accountant (AP + GL)
- Check payment requests received from departments and process remittances for all suppliers/partners correctly and on time.
- Well communicate with other departments to collect sufficient accounting information
- Clarify any questionable invoice items, prices or signatures
- Assemble and review invoices to be completed for payment
- Consult other departments on accounting, tax and contractual matters
- Prepare AP monthly/quarterly reports
- Check the input VAT invoices list
- Support consultants and auditors with monthly/annual reviews
- File documents as per accounting policy and internal requirement
- Obtain accurate information and data regarding invoice payments
- Reconcile bank statements
- Monitor & check bookkeeping related to AP, GL
- Liaise with external parties about AP, GL
- Perform other related duties as assigned
2. Account Receivable
- Upload data into the Software system by the Excel template
- Work with the sales team, and collection team for details of each unit
- Check payment notices, warning notices, late payment notices, handover notices
- Check for the received money and outstanding amount
- Support to make the bank reconciliation weekly and monthly
- Monitor & check bookkeeping related to AR
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
<Necessary Skill / Experience >
・Gender: Female preferred. Age: 25 - 34
・Education: Bachelor’s degree in Accounting or Finance
・Language: English - Business Level
・Experience:
+ At least 3 years of experience in a similar position
・Required Skills/Abilities:
- Experience with account reconciliation
- Proficient in MS Excel, Word, PowerPoint and relevant accounting systems
- Strong aptitude for accuracy and attention to detail
- Ability to work independently as well as on a team, with strong verbal and written and communication skills
<Preferred>
- Experience in real estate is preferred
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 34
- Lương: 20,3 Tr - 30,5 Tr VND
Công ty TNHH Đắc Yến được thành lập ngày 07/04/2005 và đi vào hoạt động gần 20 năm qua chuyên về lĩnh vực nhập khẩu và phân phối phụ tùng ô tô.
Với hệ thống lãnh đạo chuyên nghiệp đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm về lĩnh vực kinh doanh và phân phối phụ tùng ô tô. Tất cả các mặt hàng của chúng tôi đều nhập khẩu trực tiếp từ các thương hiệu chính hãng được nhập khẩu từ nhiều Quốc Gia trên toàn cầu. Đắc Yến sẽ mang đến Quý khách hàng những sản phẩm chính hãng chất lượng tốt, giá cả cạnh tranh, thời gian giao hàng nhanh nhất và phương thức thanh toán linh hoạt. Công ty chúng tôi mong muốn đem đến cho Quý Khách Hàng những mặt hàng và dịch vụ hoàn hảo nhất.
Hiện tại Chúng tôi là đơn vị nhập khẩu và phân phối phụ tùng Ô Tô chính hãng lớn nhất Việt Nam.
Chúng Tôi đang tìm kiếm và tuyển mộ những người bạn đồng hành cùng gia đình Đắc Yến, cùng đi đến những điếm đích tuyệt vời nhất.
Cảm ơn tất cả Các Bạn đã đến và tham gia cùng gia đình Đắc Yến