- Responsible for the full organisation and management of Medical Field Force Operations at the assigned geography with the purpose of delivering set Business Goals in close co-ordination with NFOM/RFOM (in the context of Development of the Nutrition Officers/Medical Delegates)
- Ensure full compliance to WHO-Code, Nestlé policies and Instructions and local legislation in the context of delivering objectives by self/entire Team.
- Guide Nutrition Advisors (NA's) in planning the most efficient coverage of -Contacts in his/her area by ensuring thorough identification and classification of potential HCP according to type, importance and location and setting down the coverage of these HCP into an efficient master schedule
- Synthesize key facts and figures of the area and key contact relationships to identify business opportunities for consolidation and improvement, and thus develop, execute, review and reformulate action plans that identify objectives, set the strategies and budget foreseeable operational expenses to achieve area objectives with compliance to the WHO and National Code and Nestle guidelines
- Ensure timely collation of scheduled plans and reports on call rates, call reach, Business achievements,usage and acceptance of products and literature/detailing aids, so as to provide feedback on problems and opportunities and take appropriate measures to capitalize or rectify the situation
- Conduct regular market research on competitor activities (stock level and prices), launch of new products, communication materials, SKU's, competitive pricing, field strength, and territory coverage to provide Management with information to improve the "Competitive Gap-Nestlé vs Competition".
- Motivate, coach, guide and evaluate Medical Delegates's performance by validating the effectiveness of programs on detailing skills, product knowledge and presentation skills so as to recognize positive performance and feedback on areas requiring improvements
- Identify and build long term strategic relationships and partnerships with key contacts, support staff, and local government units
- Leadership and development of the team• Experience in managing resources optimally to achieve business objectives within an area
• Managed independently under challenging/demanding market environments to achieve and exceed goals
• Has had experience of managing and working with a team, as well as collaborating with sales counterparts • Has independently managed top health officials in developing and building long-term relationshipsBonus
13th & 14th Month Fixed Salary + Sales Incentive
Healthcare Plan
Health Care for Employee & Family
Laptop
Laptop
CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ THƯƠNG MẠI TÂM PHÚC
Sức khỏe là vốn quý của tất cả chúng ta nên việc tìm ra các giải pháp hữu hiệu cho các vấn đề liên quan đến sức khỏe có ý nghĩa hết sức quan trọng. Tại CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ THƯƠNG MẠI TÂM PHÚC, chúng tôi luôn nỗ lực phát triển và tìm tòi các sản phẩm và dịch vụ y dược có hiệu quả cao để đưa đến tay người tiêu dùng với giá thành hợp lý.
Để làm được điều đó, chúng tôi tập trung nâng cao chất lượng dịch vụ cung cấp và lắng nghe ý kiến của tất cả mọi người liên quan tới việc đưa ra quyết định liên quan đến sức khỏe. Chúng tôi cũng cố gắng thiết lập quan hệ đối tác với tất cả mọi người từ các bệnh nhân cho tới các nhà sản xuất dược phẩm. Mục tiêu tối thượng của chúng tôi là đảm bảo tất cả mọi người ở bất cứ đâu đều có thể tiếp cận được các sản phẩm và dịch vụ y dược chất lượng với giá thành cạnh tranh nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2010
Mission
Trở thành doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất và phân phối dược phẩm với chất lượng sản phẩm tốt nhất, dịch vụ uy tín và giá thành hợp lý.