Mô tả công việc
The position is accountable for proactively soliciting and handling sales opportunities. Ensures business is turned over properly and in a timely fashion for proper service delivery. Assists in leading all day-to-day activities related to sales with a focus on building long-term, value-based customer relationships that enable achievement of sales objectives. Achieves personal sales goals.
JOB SPECIFIC TASKS
Building Successful Relationships that Generate Sales Opportunities
• Works collaboratively with off-property sales channels to ensure sales efforts are coordinated, complementary and not duplicative.
• Builds and strengthens relationships with existing and new customers to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, FAM trips, trade shows, etc.
• Develops relationships within community to strengthen and expand customer base for sales opportunities.
• Manages and develops relationships with key internal and external stakeholders.
• Provides accurate, complete and effective turnover to Event Management.
Managing Sales Activities
• Participates in sales calls with members of sales team to acquire new business and/or close on business.
• Executes and supports the operational aspects of business booked (e.g., generating proposal, writing contract, customer correspondence).
Using Knowledge of Market Trends and Target Customer Information to Maximize Revenue
• Identifies new business to achieve personal and location revenue goals.
• Understands the overall market - competitors' strengths and weaknesses, economic trends, supply and demand etc. and knows how to sell against them.
• Closes the best opportunities for the location based on market conditions and location needs.
• Gains understanding of the location's primary target customer and service expectations; serves the customer by understanding their business, business issues and concerns, to offer better business solution.
Providing Exceptional Customer Service
• Supports the company's service and relationship strategy, driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience.
• Services our customers in order to grow share of the account.
• Executes and supports the company's customer service standards.
• Provides excellent customer service consistent with the daily service basics of the company.
• Sets a positive example for guest relations.
• Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels.
Yêu cầu công việc
Education and Experience
• Hotel & Sales background
• Fluent English & Strong communication & Service mind
• At least 01 year experience in the same position.
• Good at Word/ Excel/PowerPoint
BENEFITS:
• 02 months of probation with Full salary
Service charge
Social Insurance
• Attractive remuneration package & 13th month salary
• Local and International training course
• 05 working days
02 day-off per week
• Duty meal & Uniform provided by hotel
• Taxi for late night shift
Free motorbike & car parking
• Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
• Takecare culture
• Baby born gift
Birthday gift
Marriage allowance
Bereavement allowance
• Annual health check
• Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
• Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
Quyền lợi được hưởng
Lương thưởng cạnh tranh
Tháng lương thứ 13
Căn-tin
02 Tháng thử việc nhận nguyên Lương
Thưởng phí dịch vụ
BHXH
Phiếu giảm giá
05 ngày làm việc theo quy định & 02 ngày nghỉ tuần
CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ THƯƠNG MẠI TÂM PHÚC
Sức khỏe là vốn quý của tất cả chúng ta nên việc tìm ra các giải pháp hữu hiệu cho các vấn đề liên quan đến sức khỏe có ý nghĩa hết sức quan trọng. Tại CÔNG TY TNHH ĐẦU TƯ THƯƠNG MẠI TÂM PHÚC, chúng tôi luôn nỗ lực phát triển và tìm tòi các sản phẩm và dịch vụ y dược có hiệu quả cao để đưa đến tay người tiêu dùng với giá thành hợp lý.
Để làm được điều đó, chúng tôi tập trung nâng cao chất lượng dịch vụ cung cấp và lắng nghe ý kiến của tất cả mọi người liên quan tới việc đưa ra quyết định liên quan đến sức khỏe. Chúng tôi cũng cố gắng thiết lập quan hệ đối tác với tất cả mọi người từ các bệnh nhân cho tới các nhà sản xuất dược phẩm. Mục tiêu tối thượng của chúng tôi là đảm bảo tất cả mọi người ở bất cứ đâu đều có thể tiếp cận được các sản phẩm và dịch vụ y dược chất lượng với giá thành cạnh tranh nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2010
Mission
Trở thành doanh nghiệp hàng đầu Việt Nam trong lĩnh vực sản xuất và phân phối dược phẩm với chất lượng sản phẩm tốt nhất, dịch vụ uy tín và giá thành hợp lý.