Mô tả công việc
● Build partnerships with local crypto channels, agents, and KOLs to drive brand awareness and engagement.
● Establish and manage strong, ongoing relationships with channel partners and agents to ensure effective collaboration.
● Develop and execute user acquisition campaigns aimed at boosting trading volume and overall user engagement.
● Expandresources through strategic brand partnerships and manage collaboration efforts to drive business growth.
● Meetandexceed individual Key Performance Indicators (KPIs) to contribute to overall team success
Yêu cầu công việc
● Minimumof 2years of experience in business development, preferably in the financial or cryptocurrency industry.
● Existing network within the crypto, finance, or KOL community; strong connections are an asset.
● Proficiency in English is an advantage, enabling effective communication in a globalized environment.
● Active engagement in the crypto community, with a deep understanding of market trends and emerging opportunities
Quyền lợi được hưởng
- Competitive compensation and incentives tied to performance.
- Opportunity to grow within a rapidly expanding crypto company.
- Accessto cutting-edge industry insights and network
Tiền thân là Công ty TNHH Tân Hoàng Anh chính thức thành lập từ năm 2002 với quy mô nhỏ nhưng đã không ngừng nỗ lực để phát triển. Năm 2006 công ty để khởi công nhà máy sản xuất giai đoạn 1 trên diện tích 5.800m2. Chỉ với các sản phẩm là túi T-shirt, túi Shopping bag, công ty nhanh chóng chiếm được lòng tin của thị trường, khẳng định sự đúng đắn trong tầm nhìn của nhà đầu tư cũng như sự chính xác trong kế hoạch kinh doanh, khai thác thị trường
Những thành tựu ấn tượng này là kết quả của quá trình tập trung phát triển giá trị cốt lõi của doanh nghiệp từ những ngày đầu thành lập, chinh phục thị trường.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập năm 2002
Mission
- Không ngừng theo dõi, duy trì kỹ năng quản lý và hệ thống kiểm soát chất lượng để nhận được sự quan tâm của bạn là một trong những mục tiêu hàng đầu của chúng tôi.