Chi tiết công việc
- Morning shift: 07:00 - 15:00
- Afternoon shift: 15:00 - 23:00
- Working schedule according to company arrangements
- Average working time 46.5 hours/week
- 2 days off/ week, 1 weekday and 1 weekend off.
- Support partners to handle order problems;
- Support customers using English, Korean and Vietnamese;
- Receive, investigate and resolve customer inquiries and complaints;
- Coordinate with departments in the company to support and solve customer problems, and improve the company's services;
- Manage and maintain customer information database;
- Other tasks as assigned by the manager.
- We only accept the CVs in English;
- English equivalent to Toeic 700-750, or IELTS 6.0-6.5 (fluent communication);
- Korean equivalent to Topik 3 (basic communication);
- Have a personal laptop;
- Good communication, self-discipline and responsibility for work;
- No experience is required, having experience is a plus;
- Age: Prefer under 25.
- Can work from home
- Attractive salary, bonus
- 13th month salary, annual salary review
- Monthly and quarterly gifts, team building activities...
- Vouchers on Capichi App for employees
- Social & medical insurance in line with Vietnamese Labor Law
- Young, dynamic environment, agile mindset, product ownership mindset
- A multicultural working environment
FinTech Việt Nam là đơn vị tư vấn độc lập các chương trình bảo hiểm chăm sóc sức khỏe dành cho cá nhân và doanh nghiệp tại Việt Nam. Fincross Leader (FinTech Việt Nam) tự hào là đơn vị tư vấn uy tín và tên tuổi trong ngành bảo hiểm với việc mang đến cho khách hàng các chương trình bảo hiểm chăm sóc sức khỏe tốt nhât tại Việt Nam hiện nay từ các đơn vị cung cấp tên tuổi và uy tín nhất trên thị trường như bảo hiểm Bảo Việt, PVI, BIC, Prevoir, AIG, UIC, .....
Đội ngũ chuyên gia tư vấn của Fincross Leader có nhiều năm kinh nghiệm trong việc tư vấn và thiết kế các chương trình bảo hiểm chăm sóc sức khỏe dành cho khách hàng cá nhân và khách hàng doanh nghiệp. Chúng tôi tự hào là đơn vị tư vấn các giải pháp bảo vệ tài chính vượt bậc theo đúng nhu cầu bảo vệ và ngân sách tài chính của từng cá nhân, từng doanh nghiệp, từng nhóm đối tượng khách hàng như bảo hiểm chăm sóc sức khỏe thai sản, bảo hiểm chăm sóc sức khỏe trẻ em, bảo hiểm doanh nghiệp hay bảo hiểm chăm sóc sức khỏe phúc lợi nhân viên...