Công Ty Đầu Tư Và Phát Triển Hoàng Sa Việt

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công Ty Đầu Tư Và Phát Triển Hoàng Sa Việt

Cập nhật 06/09/2024 16:05
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Đầu Tư Và Phát Triển Hoàng Sa Việt
Event & Activation Manager
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 28/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 28/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo

Mô tả Công việc

Job Overview: The Event & Activation Manager is responsible for managing end-to-end consumer engagement activities, including strategic activations, product sampling, and event executions. This role ensures alignment with business goals, adherence to budget constraints, and the achievement of defined KPIs and quality standards. The Manager will work closely with internal teams and external partners to ensure all activities are executed smoothly and deliver measurable business impact.

Key Responsibilities:

1. Vendor Selection & Management:

• Identify and engage with advertising and activation agencies that align with business objectives, ensuring cost efficiency and service quality.

• Establish transparent workflows with vendors, closely monitoring performance and ensuring contractual compliance.

2. Strategic Planning & Execution:

• Develop and oversee consumer engagement activities like product samplings, launch events, and strategic activations.

• Utilize consumer insights to innovate activation strategies that optimize consumer flow in GT (General Trade) and MT (Modern Trade) markets.

3. Budget Management:

• Manage program budgets effectively, tracking ROI and using data-driven tools for real-time adjustments to maximize cost efficiency while maintaining quality standards.

4. Cross-functional Collaboration:

• Partner with Marketing, Sales, and Data Analytics teams for coordinated and effective execution of activations.

• Collaborate with IT and data teams to enhance consumer data capture at activations.

5. Innovation & Data-Driven Optimization:

• Use data analytics to track consumer interactions during activations, improving consumer flow and engagement to ensure strong ROI.

6. Competitor Research & Market Trend Monitoring:

• Continuously research competitor events and market trends, adapting strategies to keep activations fresh and competitive.

7. Post-Activation Reporting & Evaluation:

• Summarize and evaluate program results, tracking KPIs, consumer interactions, and ROI to optimize future activations.

8. PG (Promoter Girls) Management:

• Oversee recruitment, training, and performance of PGs, ensuring they are equipped for impactful consumer interactions.

9. Team Development:

• Develop and mentor the Event & Activation team, fostering innovation, data optimization, and strong consumer engagement skills.

10. Project Control – KPIs, Quality, and Promotional Items:

• Ensure all projects meet KPIs and quality standards, overseeing product samples and promotional items to align with brand expectations.

Yêu Cầu Công Việc

EDUCATION & QUALIFICATION:

• Bachelor’s degree in Marketing, Event Management, Business Administration, or a related field.

EXPERIENCE:

• 3-5 years of experience in brand activations or event management, preferably in FMCG or similar industries.

• Experience with vendor management, budget oversight, and cross-functional collaboration is highly desirable.

KNOWLEDGE & SKILLS:

1. Project Management:

• Strong project management skills to oversee multiple events and activations concurrently.

2. Data Analytics & Optimization:

• Proficiency in leveraging data analytics to monitor and improve activation strategies.

3. Collaboration & Communication:

• Exceptional collaboration skills, with experience working cross-functionally with Marketing, Sales, and external vendors.

4. Consumer Engagement & Innovation:

• Ability to create engaging consumer experiences and innovate activation strategies that adapt to market trends.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
10 Tân Trào, Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Đầu Tư Và Phát Triển Hoàng Sa Việt
Công Ty Đầu Tư Và Phát Triển Hoàng Sa Việt Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
184/20A Lê Đình Cẩn, Khu Phố 10, Phường Tân Tạo, Quận Bình Tân, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty Đầu tư và Phát triển Hoàng Sa Việt được thành lập vào năm 2011. Những ngày đầu thành lập, Hoàng Sa Việt với đội ngũ gồm 5 thành viên có hơn 7 năm kinh nghiệm hoạt động và làm việc trong lĩnh vực quảng cáo, tổ chức sự kiện.

Trải qua nhiều giai đoạn thăng trầm, đến nay Hoàng Sa Việt tự hào là một thương hiệu uy tín hàng đầu và có bước chuyển mình mạnh mẽ sang hoạt động đa ngành, từ lĩnh vực nghệ thuật, chuyển sang công nghiệp giải trí và từng bước phát triển sang các lĩnh vực cơ khí tự động, cơ khí xây dựng và điện năng lượng. Đồng thời không ngừng vươn xa hơn nữa trên thị trường quốc tế.

Hoạt động trong ngành với hơn 9 năm kinh nghiệm, chúng tôi tự hào đem đến cho quý khách hàng những sản phẩm, dịch vụ tốt với phong cách chuyên nghiệp nhất trên cơ sở chia sẻ giá tri cùng hướng đến sự phát triển bền vững lâu dài. Chúng tôi hy vọng, với cách làm tối ưu nhưng chứa đựng nhiều tâm huyết của đội ngũ nhân sự năng động, giàu kinh nghiệm sẽ chinh phục đươc hầu hết trái tim của quý khách hàng khi từng bước đến với chúng tôi. Hoàng Sa Việt đã, đang và sẽ luôn nỗ lực hết mình vì sự phát triển chung – khẳng định thương hiệu Việt. 

Những nghề phổ biến tại Công Ty Đầu Tư Và Phát Triển Hoàng Sa Việt

Bạn làm việc tại Công Ty Đầu Tư Và Phát Triển Hoàng Sa Việt? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Đầu Tư Và Phát Triển Hoàng Sa Việt

Công Ty Đầu Tư Và Phát Triển Hoàng Sa Việt

Click để đánh giá